Precies 0.4% is 1 op de 250 consoles. Dan nog vind ik dat veel. Hoop niet dat het mij overkomt. Kleine kans dat je ze in de winkel gelijk kunnen omruilen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
0.4% was vóór vandaag.. Waren de TacoBell versies.. Na vandaag ligt dat percentage veel en véél hoger.
Dit is dus de reden waarom ik geen launch consoles hoef en gaat straks ook gebeuren met de X1. Let maar op...
Holy shit wat veel berichten van ps4's die kapot zijn. "Same thing happened to me. I got my system home and all I get is flashing blue lights. I called customer service, reset the hard drive and told me I can get it serviced and it may take up to 5 weeks to get back. Absolutely ridiculous. I only owned the thing an hour. I pre-ordered the day after E3 and paid it off over a month ago. This is insane." Mag dus meteen ong. 5 weken gaan wachten op een nieuwe.
wtf? PS4's gaan na 5 min uit door overheating problemen?! Hoop echt niet dat wij straks ook met dat probleem zitten
Ah man dat is echt kut nieuws voor de mensen dan zeg. Mag toch hopen dat het beter zal verlopen voor de Xbox One. Het is behoorlijk lang geleden, maar volgens mij kreeg ik pas na enkele maanden last met mijn 360. Als het echt overheating is...misschien dat Sony dan toch niet zo'n 'good job' heeft afgeleverd omdat het allemaal in zo'n klein doosje te stoppen, zeg maar.
Ik heb ook even rond gekeken bij algemeen playstation 4. Maar als er al zoveel hardware problemen zijn geld dat dan toch ook voor ons? Want de ps4's zijn al onderweg lijkt mij.
Zou gelijk verklaren waarom er weinig PS4's echt te zien waren bij evenementen voordat de PS4 lanceerde. Zo snel hadden mensen toch niet al problemen met 360 en PS3 in het begin?
Damn...dan baal je echt. Heb even op de forum gekeken, maar dat zijn idd aardig wat gevallen van PS4's die gewoon niets meer doen. En de Sony support is ook niet al te best...shit dit zeg.
IGN.com is ook positief over de MP, Gamespot en Eurogamer ook, voor Destructoid geldt het zelfde en Gamesradar? Ook positief. Dus in ieder geval een hele leuke techdemo.
Ik heb toentertijd niet gecheckt hoeveel failures er waren voor launch 360's en PS3's...jullie wel? Misschien valt ditnog mee.
Er waren natuurlijk wel PS3 problemen bij de launch bij een klein aantal, maar het was nooit echt gigantisch. Maar de Xbox 360 daarentegen was het bij zowat iedereen het geval dat ze hun Xbox 360 moesten vervangen die hem op de launch hadden gehaald.