Software matige fouten zijn natuurlijk niet te vergelijken met rrod. Maar k ben wel een beetje bang voor het kleine formaat mbt koeling.
Hopelijk heeft de grootte van de Xbox One hier een voordeeltje mee. Maar dan zul je zien dat er weer iets anders problemen veroorzaakt.. Lunch van de One zal ook zeker niet 100% goed verlopen
Overigens lees ik overal veel over alle streamingfunctionaliteiten van beide. Ben ik dan de enige die totaal niet de behoefte voelt om zijn gameplay constant op het internet te kwakken? edit: Op Amazon veel DOA's http://www.amazon.com/PlayStation-4...ie=UTF8&showViewpoints=1&tag=viglink129408-20
nee hoor, t boeit mij ook helemaal niks ik zal mn eigen latency verhogen door te gaan zitten streamen zeker die functie is alleen voor Dulle
RLOD ook al een paar keer gezien. Ik kijk het lekker nog ff aan en wacht op een bundel met inFamous. Of toch een X1, of toch een PS4, of toch... Hmmm
pfff ik ben nu bang dat ik die 5 maanden voor niks heb gewacht.... dat ik dalijk gewoon een kapotte ps4 binnen krijg en dan terug moet sturen en dan een maand moeten wachten
Die mogelijkheid is er ja, maar er zijn duizenden PS4 die het wel gewoon doen en waar niets mee aan de hand is. Ik ga me er niet druk over maken als ik er toch niets aan kan doen.