1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Sugar Daddy

    Sugar Daddy Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in heb de one ook al geperoreerd in duitsland maar het valt me toch wel wat tegen.

    Zeg ook niet dat het kut spellen zijn (dead 3 en Killer) maar had toch wat hogere reviews verwacht.

    Het lijkt er ook een beetje op dat de reviewers een te hoge verwachting hadden met de launch games van de next gen (ps4 & one) en dat zie je ook terug in de lage review scores.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, het zijn geen Last of Us, Bioshock en Halo's die nu uitgebracht worden. DR 3 lijkt me heerlijk vermaak, KI is precies hetzelfde. Als die game een beetje aanslaat bij EVO, dan kan die game nog best weleens groot worden.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat verschilt bij iedere game. Ryse laat grafisch waarschijnlijk wat zien zoals Killzone maar de rest is meh. En andere games laten andere krachten zien. Voor alles kan je wel een voorbeeld halen.


    Iedereen was bang dat DR3 slechte cijfers ging krijgen. En nu krijgt die prima cijfers en is iedereen opeens ja had wel betere cijfers verwacht. Tsja. ;)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet je ook niet blind staren op launchgames, dat ding staat waarschijnlijk weer een decennium onder je TV te knorren dus die paar spellen die nu uitkomen zijn niet zo relevant, en bovendien onder gigantische tijdsdruk gemaakt :)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het valt mij mee hoor, ben er bij mee want ik wil die game sowieso nog wel eens spelen :)

    Het spreekt me vele malen meer aan dan Ryse, want het is tenminste een echte game en geen tech demo

    Maar valt het tegelijkertijd tegen dat dit niet gewoon op 1080p60 kan op launch? Ja.

    Misschien wil ik dan teveel maar ik wil wel een stap vooruit kunnen zien.

    In de PS4 MP van BF4 zie ik een wereld van verschil met current gen.

    In de feeds van DR3 zie ik zeker verschillen t.o.v DR2.. maar heel overtuigend is het niet en dat mogen we best jammer vinden
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De cijfers zijn inderdaad zeer redelijk (ik had overigens geen specifieke verwachtingen) maar je wilt toch niet bij een launchgame lezen dat de vergelijking met GTA V (vorige gen) in het nadeel van DR3 uitvalt?

    Het vertrouwen dat er nog goede games aankomen heb ik wel, sterker nog die komen ook wel op de huidige generatie. Ik ben nu eerst benieuwd naar alle horsepower :)
     
  7. Sugar Daddy

    Sugar Daddy Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad vind het een veel betere launch line-up vergeleken met voorgaande consoles. En ga er van uit dat we pas over een jaar de echte krachten van de one en ps4 te zien krijgen. Vooral met de multiplatform games.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    KI wordt heel ok ontvangen, als dat zo doorgaat zie ik MS wel een volledige retail game maken voor een vervolg.

    Tot nu toe duidelijk een betere launch lineup dan PS4. Van aardig wat mensen hoor ik dat de campaign van Killzone niet heel boeiend is. MP is helaas ook twijfelachtig....dan blijft er nog weinig over.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2013
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op Eurogamer is echter te lezen dat juist de multiplatform game Need For Speed een mooie showcase is voor next-gen. Die het trouwens op beide consoles even goed doet.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zullen wel alleen de weerseffecten zijn dan, want ik vind het in de footage tot nu toe er totaal niet megamooi uitzien.
     
  11. Sugar Daddy

    Sugar Daddy Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel er meer mee dat wanneer ze alleen games uit brengen voor de nieuwe generatie dat we dan echt een verschil zullen gaan merken.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sowieso doen de multiplats het tot nu toe het beste toch.

    NBA2k14 , BF4 en dan nu ook NFS zijn de best gewaarde next-gen games volgens mij

    zit geen exlusive tussen tot nu toe

    denk ook dat alleen Forza dat niveau gaat halen
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same here..... ik koop hem dus min of meer blind op de reviews en hoop dat het door de yt compressie komt dat het spel er niet heel bijzonder uitziet. Volgens mij is het atm de hoogst scorende next-gen game

    http://www.metacritic.com/game/playstation-4/need-for-speed-rivals
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tuurlijk niet

    http://www.metacritic.com/game/playstation-4/battlefield-4

    :cool:

    NBA 2k14 staat ook op 84 btw, het is dat ik niks met basketball games heb..

    maar anders heb je met die 3 games mooi van alles wat

    ook al zit er dan geen exclusive tussen
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Gamersyde clips downloaden. :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is precies zoals ik het ook zie:


    Ryse voor de graphics, twijfelachtig of het ook voor de gameplay zal zijn.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Sugar Daddy

    Sugar Daddy Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN geeft dead rising 3 een 8,3.

    Plus punten:
    * Tons of zombies
    * Great Weapons
    * Fun CO-OP

    Min punten:
    * performance issues
    * Twisted Map
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede reviews voor de X1 launchgames. Op zich een prima launch.

    Ik denk dat ik alleen DR zou halen als ik een One zou kopen + the multiplats.

    Maar er is in ieder geval genoeg om even zoet mee te zijn.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grafisch is Ryse toch wel een pareltje. Damn.
     

Deel Deze Pagina