Had ik waarschijnlijk ook gedaan was het niet dat ik pas vorige maand heb besloten nit voor de X1 te gaan maar voor de PS4. Kans op een PS4 op de release is dus klein. Gelukkig kom Mario precies op het goede moment dan
De echte gamer kan dan beter een Xbox One in huis halen..want eh....waar zijn de games op PS4? Maybe...maybe not. MS heeft Quantum Break in de maak bij Remedy, dat alles tijdens E3 was in-game en dat pretty goddamn sick. Ryse is al bloedmooi en IMO de mooiste next-gen game by far op dit moment...enneh...dat is een Xbox One game. Leuk dat PS4 weer Uncharted krijgt...maar liever had ik wat anders gezien. Gelukkig komen beide MS en Sony ook met nieuwe namen.
Op de Xbox One is het ook geen vetpot imo... Als Ryse als je Ryse al mooi vindt, hoe mooi zal UC4 dan wel niet worden
Dead Rising 3, Killer Instinct (ondanks dat het nog maar 6 characters en levels zijn) al kan die dan vergeleken worden met een Resogun qua hoeveelheid aan content verwacht ik. Forza 5 (ongetwijfeld een aanrader) en misschien zelfs Ryse maakt het sowieso een stuk grotere launch lineup. Een nieuwe Forza als launch titel is als Sony die GT6 of GT7 als launch titel zou hebben, groots. Maar dat hebben ze niet. De lineup van MS is gewoon een stuk meer 'well rounded' zo simpel is het. Uncharted 4 gaat prachtig worden, geen twijfel. Maar ik had zo graag iets anders gezien. Een Jak 4 met prachtige graphics had me pas blij gemaakt. Welke game? Ik vind dit zelf wel een goede review: http://www.polygon.com/a/ps4-review/video_review Ben benieuwd naar hun mening over de Xbox One als console. En meh @ dat gelul dat Polygon een MS site is. Daarom krijgt DR3 ook een 9.5 daar toch? Oh wacht effe...
Ik bedoelde playstation4 draait toch 1080? Net als ps3 standaard 720. Kan de xbox ook 1080 draaien of draaid die nog steeds 720
Verschilt per game. Forza 5 is 1080p op 60 fps. @plaatje, stiekem zijn dat gewoon alle consoles die naar Nederland zouden gaan voor de 2014 delay!
XBOX ONE heeft leuke titels maar geen games waarvoor ik een console haal, misschien wel voor een quantum break. Het is voor ieder persoonlijk uiteraard maar met titels als Uncharted. infamous en The Order heeft Sony toch 3 titels waar MS niet aan kan tippen. maar goed dit is mijn mening, een ander kan dit uiteraard niet vinden. Hopelijk komt MS nog wel een keer met een aantal top titels. Die ik ook erg graag wilt spelen.
Titanfall en die Remedy game zou ik niet erg vinden om op de PS4 te hebben. Echter heb ik wel mijn twijfels over die Remedy game...
Bij een nieuwe Halo ga ik het iig toch wel even erg moeilijk krijgen ben ik bang.....en als ze weer met een Bioware RPG komen die (eerst) alleen op de X1 uit komt al helemaal. Vooralsnog kan ik het wel hebben. Dead Rising 3 ziet er vermakelijk uit maar meer ook niet. De spellen die mij het meest interesseren zijn Sunset Overdrive en D3.
Halo is ook een game die leuk is, maar voor mij niet genoeg reden om een console te halen. Gears of War is een ander verhaal voor mij. (absolute een must voor mij) Dead Rising 3 heb ik hetzelfde verhaal, lijkt me echt een fun game maar hoe voor hoelang? Ryse ondanks mooie graphics zo boring als what, Forza ziet er ook geweldig uit maar ben niet van de racegames.
Bij Gears ben ik het concept moe. Deeltje 3 voelde al aan alsof het wel mooi was geweest. De universe leent zich iemand veel minder goed voor veel delen, dat voelt bij Halo (of ME) wel anders. Ik ben verder alleen maar van de Arcaderacers. Zowel Driveclub als Forza zal ik nooit voor betalen. NFS Rivals daarentegen *)