1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook gewenning. Je moet de goede commands leren kennen eerst en hoe je het zegt. Als je dat een tijdje doet dan zal het wel beter zijn.

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal echt nooit Voice commands gaan gebruiken, hou er totaal niet van.

Hoop echt heel hard op een Xbox One zonder kinect over een jaar of twee.

Dat Battlefield Metro filmpje ziet er echt heerlijk uit. Er is nog niks bekend gemaakt hoeveel weken er tussen de eerste DLC zit tussen PS4 en X1 toch?

Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hebben die Samsung oordoppen die bij de galaxy S3 ook een mic ingebouwd? Weet iemand dit?

deze: [​IMG]

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    BF4 op de PS4 is 1 groot drama op 't moment.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Maar doe je dit ook echt? Ikzelf kan me niet voorstellen wat de toegevoegde waarde is van deze gimmick. Typisch iets wat je twee keer zelf probeert, drie keer aan vrienden laat zien en nooit meer gebruikt.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga me Xbox wel aanzetten met voice commands. Ook "Xbox record that" ga ik wel gebruiken. Zeker in MP games.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    3d world

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stuk beter nu. Je kan gewoon 64 man CQ spelen en dat kon eerst niet. :)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De Kotaku-review laat zien waar ik mij al druk om maakte, alle 'extra' features werken niet altijd en zorgen er voor dat je weer terug grijpt naar de oude werkwijze:

Ik zie heel veel problemen, maar wat zijn nu eigenlijk de voordelen? Ik ben razendsnel met een controller (al laat de UI het hier niet toe) en ik heb een laptop naast me staan voor al het andere werk.

10. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Zojuist me galaxy s3 oordoppen getest, heeft idd mic erin zitten, klinkt allemaal prima!

11. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Wat een omslachtig gedoe die voice commands.. Lang leve de innovaties. :lol:

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus je plugt de Wii U in de X1 en that's it? Alleen handig als je tv/beamer HDMI ports te kort komt? Zou pas bruut worden wanneer je het ook met de controller kan spelen. Oh wacht.....dat is gewoon een 3D world videotje bekeken in een app?

Dit is wel heel slecht en stel ik zou een Xbox One halen deze week.....dan ben ik fucked:

Or take my peculiar AV setup: I like to play games and watch movies with an Astro surround-sound headset, which decodes Dolby 5.1 audio from an optical input cable. However, the Xbox One is currently only able to output stereo and DTS Digital through its optical output. My headphone receiver can't read DTS Digital, so I have to output in stereo, and my surround headphones turn into regular old headphones. I've been asking Microsoft for the last week if they intend to add Dolby output to the optical audio port in the near future (it's an option for HDMI output), but haven't gotten a solid answer on whether a fix is coming.

-Kotaku

Beter is dat gefixt in 2014 zeg. Fucking 360 heeft dit gewoon.

Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Was ook te mooi om waar te zijn dat het zo vlekkeloos zou lopen als ze ons wilde doen geloven.
    En die gast praat ABA (algemeen beschaafd amerikaans)...wordt nog leuk voor de accenten...

Gewoon de controller gebruiken lijkt me toch echt sneller/fijner/minder frustrerend....

14. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    haha geniaal, zoon redneck die dan xbox commands geeft.

xbowks gow home.

xbowks tajke screejnshot

word nog eens een moeilijke tijd voor hun.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een comment op een andere forum

Kortom...de optical op de X1 support geen Dolby Digital, alleen DTS. Laat mijn headphones receivertje nou geen DTS ondersteunen. Moet ik dus speciaal een DTS True HD receiver gaan halen?

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Oh? Ik las nog altijd alleen maar gezeik vanochtend, niet alleen over geen Conquest maar ook over corrupte saves, disconnects, lag, etc etc

17. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja, deze heeft een microfoon ingebouwd bij de volumeregelaar ;)

18. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, net nog even getest. Prima geluid in ieder geval beter dan die ps4 headset 8)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Of er komt een update. MS is hier niet duidelijk over.

Voor beide consoles lijkt te gelden dat ze nog verre van af zijn.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja het kan, maar het is niet handig. Je hebt dan namelijk controller lag waardoor de games dus niet echt speelbaar zijn.

Deel Deze Pagina