1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nooit echt fan van dat inzoomen als ik eerlijk ben.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Resolutieverschil en het gebrek aan AA. Het is nog maar de vraag of de X1 dezelfde mate van AA aan kan straks. We zullen zien.

Ik vind dat ik onderhand mijn kratje Hertog Jan van Delphiki wel heb verdiend O-)

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het houdt wel in dat je het overall plaatje behoorlijk gaat zien. Wat ik boven verwachting storend vind is het gebrek aan AA wat duidelijk te zien is in het YT filmpje en de twee tribunepiccies (de banner).

5. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Voral ac 4 zeg.

ik ben echt iemand die zich mateloos kan ergeren aan geen AA, gelukkig krijg ik hier niet zoveel last van.

@playstation moord

of de ps4 ongedeerd is . haha net een kerel dood geschoten, maar wel even checken of de ps4 ook nog leeft.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is die NBA 2k14 image niet gewoon gePhotoshopped?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    AnAndTech is een van de sites voor computer hardware reviews etc., dus inderdaad zeer betrouwbaar.

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wow dat zijn wel grote verschillen.:{

Las vanavond in een topic dat Forza ook een downgrade heeft gekregen vergeleken met de E3?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie niet zoveel verschil als ik eerlijk ben in die YT video. Maar dat kan ook door YT komen. COD screens zien er idd niet goed uit. Maar volgens mij is COD een van de slechtste geoptimaliseerde games ooit van de info en vids die ik laatste tijd gezien heb. Daarentegen hoor ik juist goede verhalen over BF4 op Xbox One. Die draait ook op 720p op de Xbox One en 900p op de PS4. Maar dan hoor ik Levelcap zeggen (wat een pure pc gamer is) dat het echt awesome eruitziet op beide consoles en dat die daar eigenlijk geen verschil zag tussen die twee. En dat komt van een PC gamer die alles op Ultra speelt met 120fps. Als je speelt ga je misschien geeneens het verschil zien. Daarom vind ik dat inzoomen een beetje nutteloos altijd alsof je met je neus op de TV gaat zitten. :)

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Best wel blurry Ac IV... Lame

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Mag toch hopen dat straks elke game op 1080p gaat draaien zo wel PS4 als de XB One. Ik vraag mij dan wel af, waarom het wel bij Forza 4 kan 1080p en 60 fps is niet niks.

@ Hybrid ik zie wel degelijk verschil qua scherpte. ( Ik klooi straks wel met sharpness wellicht dat ik iets scherper daardoor krijg. :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit ongeveer twee meter van mijn 50'' vandaan, dus ja :+

Raar dat je het verschil niet, rondom alle rechte lijnen zie je dat rare effect bij de x1 versie.

PC vergelijkingen gaan imo maar deels op. Het blijft toch voor een deel een ander product en met die settings ook nog eens in heel andere prijsrange.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee ik bedoelde daarmee dat een PC gamer die alles op Ultra het speelt. Het heel erg mooi eruit vind zien op de consoles. En op iedere vraag antwoordde over graphics dat die eigenlijk geen verschil zag tussen de 720p en 900p. :)

15. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een 50 inch, dat ga je zeker wel zien.

Is de resolutie van ACIV op de One inmiddels al bekend gemaakt?

Sent from my C6603 using Tapatalk

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Het heeft ook te maken hoe je TV hebt ingesteld Contrast/sharpness. Ik verwacht dat we hier nog mee kunnen klooien, om 'm iets beter uit te laten zien.

Ik ben ook benieuwd als de consoles 2 a 3 jaar verder zijn, hoe groot dan de verschillen zijn. En vergeet niet dat Esram erg lastig is om games voor te ontwikkelen. Na verwachting als men (Ontwikkaars) het onder de knie hebnen dat dan de games er beter gaan uitzien.
    Sowieso heeft de PS4 dikke streep voor qua hardware en word dit lastig bij te houden voor de One, maar dit gaat wel lukken. Concurrentie moet blijven he.

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik had forza wel wat spectaculairder verwacht hoor. In dat filmpje dat kevf postte is het grafisch wel netjes, maar niet echt speciaal imo. Nog niet dat *oemphf* van nex gen zal ik maar zeggen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt ook 1080p. Gisteren is er een patch uitgekomen voor de PS4 versie die resolutie omhoog krikt van 900p naar 1080p. Dezelfde patch gaat komen voor de One. :)

http://www.eurogamer.net/articles/2...te-will-upgrade-resolution-from-900p-to-1080p

Vraag is heeft die site eigenlijk die screens gemaakt met de patch op de PS4?

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees het artikel. :)

Deel Deze Pagina