Wat zeuren jullie nou... kijk hoe lekker die met z'n kontje loopt te schudden! Nee, maar het is wel een aardig verschil ja. Dat had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd...
Godskolere wat ben ik blij dat ik niet dit jaar al gelijk een X1 in huis al, absoluut niet lullig bedoeld voor de mensen die dat wel doen!!!!! Niet alleen Dolby Digital 5.1 werkt niet, maar ook dit: Xbox One does not support surround sound for devices connected via HDMI in Maar geen nood..... Microsoft has stated that a non-beta option for surround sound audio output will be available soon, but not at launch. Toch is het extreeeeeeem gay.
Alleen HDMI blijkbaar? Dat gebruik ik zelf toch niet voor geluid. Maar als ze het uiteindelijk toch binnenkort gaan patchen zal het wel meevallen.
Trouwens die vergelijkingspics van AC4 en CoD...ik zag ze op een andere forum ook. Zijn dat nou echt pics van de Xbox One en PS4 versie, of allebei van PS4 waar de ene 720p (CoD campaign was toch 720p op PS4 en na die patch niet meer? ) en AC4 van 900p naar 1080p? Zo ja...dan boeit het nog niet genoeg. Ik wil duidelijke X1 vs PS4 zien. De upscaler van de X1 is volgens mij heel aardig, waardoor je het verschil veel minder erg ziet.
Dude..... Dit jaar sowieso niet. Ik ga niet eentje importeren, was ik ook nooit van plan. Dat bedoelde ik er meer mee. Stel dat ik hem wel had willen importeren, dan was ik nu alles behalve blij geweest. Je hebt me dus verkeerd begrepen. En het is Xbox One!!! Wat is dat toch met Xbone? Hell yeah dat hier een X1 komt en ik denk nog steeds ook als eerste console. Alsof ik een Titanfall, Halo 5 en een zeer veelbelovende Quantum Break wil missen. . Btw ...grote kans dat we gameplay gaan zien van die laatste op 7 december. Next Tomb Raider! http://gamingeverything.com/next-to...ill-cost-about-as-much-as-the-reboot-to-make/
http://www.ign.com/blogs/scott-ign/2013/11/20/our-ps4-review-correction/ Shit dubbel. Kan dit worden aangepast? /Mod Done~Kevf Overigens over de video van Boogie (die bolle waarmee Major Nelson aan het lightsaberen was) In Summary: Ps4: For gamers, by gamers. The ultimate game console and gaming system. its awesome. Whether its AAA titles like Second Son or Indie games like Contrast and Rezogun, these guys have an amazing GAMING console. Xbox: A wonderful entertainment console... that also plays games. Enhanced tv watching, enhanced music/video streaming, built in skype, snapping a web browser onto your screen while you wait to matchmake your online games. Just a great entertainment experience (but you sacrifice somewhat on the video quality for games)
Goed nieuws!!! Dat is vaag. In de Kotaku-review staat het volgende: Dat lijkt te suggereren dat het wel kan.
Ryse review : http://revision3.com/host/adam-sessler Ziet er suf uit. Sent from my C6603 using Tapatalk
Gaat sowieso een matige game zijn met mooie graphics. Er is een reden waarom het reviewembargo voor die game pas 1 dag voor de release van de Xbox afloopt, en dat is meestal niet omdat het zo'n goede game is.
Nou'ja zeg... waarom moest ik deze game nou weer bestellen?! Maar hij is zo mooooooi~~! *Laat de pre-order lekker staan *
Ik doe precies hetzelfde. Ik ben helemaal geen FPS fan, maar Killzone is gewoon perfect om da powah van de ps4 te laten zien
Ik laat m'n Ryse pre-order ook gewoon lekker staan. Merk toch al wel vaker dat ik games/films/series echt super tof vind terwijl anderen er geen reet aan vinden. Sent from my HTC One using Tapatalk
Dus dat is dan net als je nu bijv je 360 arcade games speelt onder een andere account waarop ze gekocht zijn? Of met de account waaronder ze gekocht zijn maar op een andere console dan waar de licentie aan hangt? Want dan valt het mee toch? Dan zou je als je gewoon met dde account waarop ze gekocht zijn op de PS4 waar de licentie aan hangt gewoon offline moeten kunnen spelen? zou dat wel graag bevestigd willen zien niet dat ik niet altijd online ben maar het zou wel een beetje crappy zijn als je niet meer kan gamen als het internet er uit ligt.
Op dit soort momenten kun je dit soort aankopen perfect verklaren. Ik wou m'n systeem showen Killzone is waarschijnlijk wel wat beter dan Ryse, maar is ook echt een game om je Ps4 mee te showen.
Dus dan werkt het net zoals ik zei op de 360? Ik kan op mijn 'primary console' alles offline spelen maar op een andere console moet er een internet verbinding zijn voor license check? Dat vind ik niet erg, dat is een noodzakelijk kwaad om eindeloos kopieren tegen te gaan
Ik haal morgen een Vitabundel op bij de Bart Smit. De rest een nieuwe console, ik een nieuwe console -_-