Een zoethoudertje voor een week? Arme jongen toch : Koop dan wel Persona 4 of Tearaway Dat is nog een betere optie.
Nouja, to be honest..als ik nu een next gen zou moeten kiezen kies ik voor de Wii U. Die heeft tot nu toe de leukste games.
Maar Wii U heeft geen Battlefield 4, alhoewel de PS4 ook niet als ik internet mag geloven. Conquest kan gewoon niet gespeeld worden, echt schandalg.
Sinds gister of eergister wel weer toch? Dacht dat dat al gepatched was Dat wil niet zeggen dat het nu allemaal werkt, er blijven nog genoeg problemen om te patchen maar CQ met 64 man schijnt nu in ieder geval net zo goed te werken als de rest van de modes Hopen op nog een paar PS4 patches in de komende week zodat wij gewoon lekker kunnen spelen die is al een jaar uit he, ik zou nu zo een WiiU kunnen kopen met een paar geweldige games maar durf er om te wedden dat tegen de tijd dat de X1 en PS4 een jaar op de markt zijn hun games libraries vele malen groter zijn En gevuld met games die nooit op de WiiU zullen komen zoals Destiny, the Division, Witcher III en noem alle 2nd wave next gen games maar op
Als ik een console nu zou kopen zou het voor mij de Wii U zijn. Die gaat t/m het einde van volgend jaar de beste library hebben. Daarna ga ik wel voor de echte next-gen consoles. (Alhoewel dat waarschijnlijk al rond MGS: Ground Zeroes zal zijn, veel eerder dus )
Naja precies, het duurt niet zo heel lang meer voordat de echt interessante next-gen games komen als de WiiU de library die hij nu had nou een maandje of wat na launch had gehad.. maar het zit allemaal nu zo dicht tegen de eerder genoemde games games aan dat het voor mij gewoon te laat is.
Met alle respect, ik doelde meer op exclusieve games voor de Xbox One. Geen game die ik ook op mijn 360 of PC kan spelen.
Eind volgend jaar gaat de next-gen pas los, hoor. Als je nu een Wii U koopt heb je een jaar lang toch een redelijk betere line-up dan die twee topgames voor de next-gen. Daarna is het inderdaad weer wachten op de Nintendo games twee keer per jaar.
Gravity Rush, Uncharted , Jak Trilogy, nog wat crossplay games etc Ik heb op dag 1 een dikke backlog, te weird eigenlijk edit: en ik ga de ps4 winnen natuurlijk! http://nl.playstation.com/psvitapsplus/
Ik dacht dat Destiny al in de eerste helft volgend jaar zou komen? Mag toch hopen dat we niet tot holiday 2014 hoeven te wachten voor het echt los komt.. Ik hoop ook nog steeds op een aankondiging van de PS4 port van Dark Souls 2 als is het maar dezelfde game in hogere resolutie
Ja, 1 game en een aardige Ubi game. De eerste next-gen game waar ik naar uitkijk is MGS: Ground Zeroes. En dan moet het verschil met de current-gen versie natuurlijk wel groot zijn, anders haal ik die wel.
Maar Titanfall is ook een Xbox exclusive hij komt ook op de pc... maar who cares? De pc doet toch niet mee in de oorlog
Voor mensen met een game PC doet hij wel mee, want dan hoeven ze niet perse voor Titanfall een nieuwe console te kopen immers welke aardige Ubi game bedoel je? ik wil MGS en Destiny en zo wel graag op next-gen spelen. Als ik nu bijv kijk naar BF4 op current en next-gen dan is het toch een wereld van verschil