1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1 miljoen verkochte ps4's. De overige tevreden klanten zitten niet achter Amazon maar achter hun nieuwe PS4 :cool:

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zouden placeholders zijn.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn zat F2P games die ook gewoon alles bieden maar dat nieuwe items/armor/whatever unlocken to tergend langzaam is dat je uiteindelijk toch wel gaat kopen.

Nu zou je dus een volledige kopen game waarbij je dus uiteindelijk wel extra bij gaat lappen omdat je anders een week bezig bent voordat je weer's een nieuwe auto hebt... Je kunt je afvragen tot hoe ver ze dit gaan rekken.

Dark times ahead :eek:

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dead Space 3 & Dante's Inferno hadden deze micostransacties ook al.

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja GTA5 Online ook, maar als ze het zelfs in Forza gaan proberen, en dan op zo'n smerige manier.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja maar in DS3 waren ze totaal niet nodig en miste je niks

dit voelt als een F2P mechanic

oftewel heel lang moeten grinden voor unlocks of ervoor betalen

20 uur sparen voor 1 auto is veel en veel te veel

dat is 100 uur voordat ik 5 mooie autos in de garage heb staan en dan heb ik ze nog niet eens getuned?

dat zijn gewoon F2P tactieken in een game van 60 euro

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zijn placeholders volgens mij bij Forza. :)

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Best wel lame inderdaad, al vraag ik me af hoe dit alles de gameplay gaat veranderen. Al zat dat F2P gebeuren ook al in de Mass Effect 3 MP. (hadden ze die MP even goed gratis kunnen uitbrengen :+)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    las van de week op Reddit dat GT6 ook microtransacties krijgt. Kwalijke trend

de prijzen zijn irrelevant als het stuk over 20 uur grinden voor een unlock waar is

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien is alles wel een placeholder en niet alleen prijzen. :)

11. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt dat GT6 het ook krijgt, maar zolang het reward systeem van GT6 lijkt op dat van GT5, hoef je niet heel erg te grinden voor wagens. Dat vind ik persoonlijk wel een verschil met FM5, gezien de EG review.
    Zolang ze je niet dwingen om dit te gebruiken door de SP rewards erg laag te houden, vind ik dit beetje een non-issue. Want als je dan de game gewoon speelt, krijg je toch genoeg ingame credits en heb je dit gewoon nooit nodig. Zodra ze steeds meer die SP rewards naar beneden bijstellen wordt het gewoon wel een probleem.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Waarom zou je uberhaupt van die dingen kopen voor geld? 8)

@ de vorige pagina :+

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Belachelijk, ze moeten echt 's gaan kappen met die microtransacties. Season pass is ook pleite en dit is ook mooi geweest. Microtransacties kan prima in games die gratis zijn of bijna niks kosten, maar niet in dure full games!

Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Persoonlijk heb ik nog geen problemen gehad met microtransacties met de meeste games die het hadden/hebben. Alleen bij Planetside 2 heeft me het doen stoppen

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is onzin en totaal overbodig. Je legt al genoeg op tafel voor de game en zulke dingen horen te unlocken waar je je best voor doet, niet wie met flappen loopt te zwaaien!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg ook niet dat het een goed ding is. Zie het liever ook niet. Maar alleen Planetside 2 heeft er momenteel voor gezorgd dat ik niet meer verder ging spelen.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Geen droogte voor de X1 komend jaar:

http://www.computerandvideogames.com/439581/no-game-drought-on-xbox-one-promises-microsoft-exec/

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar Planetside kost geen 60 euro

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was alleen een voorbeeld dat dat de enige game momenteel is waar ik een hekel kreeg aan die transacties. :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar daar is het expres. Dat moet wel leuk zijn maar die grind moet je gaan tegen staan en dan moet je gaan betalen. Dat is het hele model

Maar Forza koop je voor full price en dan alsnog zit er eenzelfde soort mechanisme in

dat klopt niet

DLC is prima maar dan gewoon expansions en extra content na een paar maanden uitbrengen

Ik vind bijv de Battlefield season pass prima DLC, het houd de game een jaar lang leuk

maar dit is gewoon melken voor een euro hier en een euro daar in een game waar je net full price voor betaald hebt

Laatst bewerkt: 21 nov 2013

Deel Deze Pagina