God damn... ben een paar dagen offline geweest. Maar die reviews van Ryse vallen toch vies tegen. Spoiler Shacknews - 5/10 Eurogamer - 5/10 Polygon - 6/10 Joystiq - 2.5/5 Gamespot - 4/10 IGN - 6.8 Destructoid - 5/10 Videogamer.com - 6/10 EGNNow.com - 7.5/10 OXM.co.uk - 7/10 Kotaku - YES Gamesradar - 3.5/5 GameInformer - 6/10 Rev3Games/Sessler - 2/5 MMGN - 6.5 Eurogamer.de: 7/10 Gameswelt - 7.5/10 Gamersglobal.de - 6.5/10 EveryEye.it - 7.5 Venturebeat: 86/100 Eurogamer.it: 7/10 Gametrailers - 7/10 Metro.co.uk - 3/10 CVG - 5/10 T3.com - 3/5 Graphics zijn schitterend. Maar gameplay-wise doet het niks speciaals. Combat is ook boring. Jammer man !
BF4 op PS4 is nog steeds kaput. Niemand kan Conquest spelen, veel disconnects, zelfs single player werkt niet/nauwelijks. Fucking 8 dagen om dit te fixen Dice anders wordt ik gek. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=717380&page=11
Maar ligt de fout bij Dice of is het Playstation Netwerk gewoon nog niet goed genoeg? Ben er namelijk sterk over aan het twijfelen om toch maar BF4 te halen met de launch maar als het nauwelijks speelbaar is heeft dat ook weinig nut
De DreamEye was er in 2000 al op de Dreamcast al trouwens, de Eyetoy kwam in 2003 met ongeveer dezelfde shitterij als nu op PS Cam/Kinect
Het is wat al die resolutie patches kunnen ze dan ook niet ff doen bij de XB1? Weten we trouwens al wat voor resolutie AC IV heeft op de One?
schijnt voor de nodige verschillen te zorgen toch? (ik kan hem hier niet zien) Ik mis trouwens wat multiplat-vergelijkingen zoals bij AC.
Bijna geen enkele multiplat is nog gereviewd voor de One, volgens mij gaan ze de moeite ook niet nemen. Ma'ja van 900p naar 1080p is altijd leuk meegenomen.
Ik houd wel van racespellen, maar alleen online. Echter moet je de SP spelen om alle auto's te unlocken voor MP. Dus dan zou ik liever voor een paar euro een snelle bak kopen zodat ik tenminste online competitief kan racen. Tegen de computer vind ik geen zak aan.
Jup. Bij de meeste reviews is toen gewoon een extra stukje toegevoegd aan de current gen reviews toen het mocht.
Het is misschien al gevraagd, maar.. als ik in dit geval Battlefield 4 uit de VS of uit Canada bestel, kan ik dan via de Europese (Nederlandse) Playstation Store dlc aanschaffen?
M'kay, fair enough, kunnen ze die later nog naar 1080p patchen . En ach het is beter dan 720p . Wel belachelijk dat Skylanders m'n enigste 1080p Xbox One game is.
Weet het niet. Heb wel Rivals gezien. Die AA patch krijgt die wel zeker. De optie naar 1080p is mogelijk zoals ze nu doen met de PS4 versie. Of ze het gaan doen is de vraag.