1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0


    Vanaf 3:40 zie je hoe Jimmy Fallon opfuckt, wat betekend dat het gewoon live gameplay is. (Of het moet wel erg overdreven in scene gezet zijn allemaal :+)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar zou ik mijn hoop niet op vestigen , ik heb er een paar geprobeerd voor de PS3 en het was een en al lag en slechte deadzones in de sticks

    gewoon hopen dat de DS4 beter in de hand ligt
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die zijn nooit echt super geweest toch en vraag me af hoe ze het gaan doen met die touchscreen. Dat maakt het ook gelijk duurder voor Madcatz bijvoorbeeld.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar Ryse heeft wel hele vette quicktime events uit het jaar kruik! :+
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee goed, dat zal idd echt wel gameplay zijn. Maar zelfs dat zegt niet perse iets. Weet je nog die hele toffe Halo (3 dacht ik) gameplay die vervolgens totaal niet in het spel zat.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Online check heeft weinig met tweede hands games te maken als je games gewoon kunt overschrijven naar een ander account natuurlijk. Alleen het uitlenen (of was het ook verkopen/weggeven) kun je dus alleen aan mensen die al 30 dagen vrienden zijn met jou op Live.

    Ik hoor en zie nu zoveel verschillende berichten dat ik het er maar even bij laat, ik zie het allemaal wel. Nog tijd zat tot aan november.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook een goed punt. Al zou ik voor een goed alternatief wel de hoofdprijs willen betalen

    ik bedoel maar , een echte DS3 is ook duurder dan zowat elk 3rd party alternatief

    dus als er een goede 3rd party oplossing komt in de price range van een ds4..
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    echt he, ik vond dat helemaal niks

    het is 1 lange QTE...
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Don't worry about the airconditioning :D
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zelf heb ik een paar 3rd parties geprobeerd deze generatie. Sommige vielen zwaar tegen, de Onza b.v. Andere vielen mij juist erg mee en prefereerde ik zelfs boven de standaard xbox controller, de madcatz pro. Het blijft altijd een beetje de vraag met die 3rd party controllers natuurlijk, dat wil ik ook helemaal niet ontkennen. Echter is de PS4 controller, ondanks dat de PS3 controller minder lekker in de hand ligt, niet een reden voor mij om dan toch maar de One te nemen. De nadelen van de One wegen gewoon te zwaar voor mij.
    En in dat geval denk ik dan, ach er komen wel alternatieven voor de controller voor de PS4. En misschien dat die controller iets beter ligt, kan ik nog niet zeggen. Hij ziet er vrijwel hetzelfde uit, maar minimale verschillen kunnen soms veel uitmaken.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gvd man, het was te laat. Ik weet niet meer wat launch games waren en wat ik moet preorderen
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij kun je in NL de Xbox One nog niet preorderen :)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zag er idd prachtig uit maar als het gewoon 1 lang QTE is dan is de replay waarde al 0,0 geen zak aan dus. Ging even terug naar het tijdperk Mega CD waar games als Tomcat Alley, Night Trap, Road Avenger en Sewer Shark waren maar met zulke shit kan je echt dezer dagen niet meer aankomen.


    _O_
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw waarom geen release datum van de PS4? Straks komt hier pas in 2014 ofzo. :mad:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Rustig blijven! Je hebt nog een half jaartje om die knopen door te hakken he :+

    tot ik harde prijzen en data zie bij retailers die mij op launch kunnen leveren pre-order ik helemaal nog niks

    (behalve als Nintendo Shenmue III aankondigt vanmiddag, dan pre-order ik daar 2 van plus een WiiU in elke kleur)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom zou ik dat willen doen?

    Ja true, maar ik wil het systeem iig preorderen
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wacht je toch nog even, Sony zal heus nog wel een aantal games bekend maken voor de launch:)
     
  19. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Seh toch, je laat je wel een beetje kennen hoor, is t zo moeilijk om toe te geven dat Sony gewoon een betere console voor gamers heeft neergezet?

    Eerst was je standpunt nog wachten tot de E3, nu is er nog zat tijd tot Novermber? :lol:
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  20. Seh

    Seh Guest

    Zou dat effe een fuck you Europe zijn. 8)
    Jaja, ik zat fout over de prijs. :+
     

Deel Deze Pagina