Het enige wat mij dan weer opviel bij die comparison vids is dat sommige gappies andere kleur outfits aanhebben.
Zo, eerste dag spelen met de Xbox One zit er inmiddels op! Kan niets anders zeggen dan dat het een fantastisch apparaat is. De afmeting valt echt nog wel, apparaat ziet er strak uit en is netjes afgewerkt. Usedinterface is duidelijk, overzichtelijk en vooral snel! Vanuit een game even naar de store om een download aan te gooien en dan weer terug naar de game is een paar klikken en een paar seconden. Loopt echt heerlijk soepel. De console zelf is echt muis stil! Je hoort echt amper wat. Enkel de Blu-ray drive bij het lezen van discs. Ding word ook totaal niet warm. Heel goed om te zien dat Msoft van de problemen van de 360 heeft geleerd! Controller ligt erg lekker in de hand, het wegwerken van de batterypack is een verademing. Sticks voelen erg goed aan, zelfde geld voor de triggers met impulse. Vooral in Forza is dat echt goed merkbaar. De shoulder buttons zijn nog wel even wennen, die moet je wel echt op een bepaalde plek indrukken. Ben echt verbaast over hoeveel beter Kinect 2.0 werkt t.o.v. de eerste Kinect. Hij is sneller, directer en onder minder licht werkt hij ook veel beter.
Mwuah, digitaal komt deze generatie toch nog niet los. Dat is echt iets voor de volgende generatie consoles.
Weet je ik snap het niet, maak het aantrekkelijk om games digitaal aan te schaffen, dit soort bedragen...
75,47 Euro voor Battlefield 4! Ik heb mijn Xbox One op USA staan. 60 Dollar voor elke game = 45 euro. Prima!
Je ziet momenteel met de Xbox en dat paypal trucje dat veel mensen toch gewoon downloaden. En dat komt vooral door de prijzen die rond de 45 euro zijn.
Tuurlijk. Maar laat wel zien dat mensen heus wel digitaal willen kopen als de prijzen maar goed zijn.
Als de prijzen een beetje in de buurt komen van winkelprijzen ga ik straks ook zo veel mogelijk digitaal halen (tenzij de download snelheid van PSN wer brak blijkt te zijn) Zeker als je straks games ook gewoon kunt preloaden lijkt mij dit de makkelijkste en snelste weg
Gewoon echt het volle bedrag voor Knackworst vragen ook, pffff. Bij mij zullen het toch de eerste tijd bij disc-games blijven. Hoe ga je 40 of 50GB binnenhalen wanneer je max speed 1.2MB/sec is?
Nou ja je kan al spelen terwijl je aan het downloaden bent. En de Xbox moet ook een preload feature krijgen.