1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ja idd, ik was die feature even vergeten. Ik meende dat het alleen tijdens installeren was....


    Rockstar trademarks Bully Bullworth Academy: Canis Canem Edit in Europe

    Canis Canem Edit was de naam van Bully in Europa op de PS2..aparte titel dit. Hopelijk niet een remake, maar denk het niet. Die is al geweest in HD.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  2. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel iPhone game worden.


    Nog een tweet van recent overgestapte 343er Corinne Yu naar Naught Dog:

    [​IMG]
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoop echt van niet man. Hoeveel Iphone games van Rockstar zijn er nou echt? :)

    Maar we moeten afwachten. Een nieuwe Bully zou ik super vinden.
     
  4. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook niet, maar ja, ze hebben recentelijk wel de GTA games geport naar IOS. Dus een Bully zou ook best kunnen helaas.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wat GTA´s en de eerste (twee?) Max Payne game(s) dus het zou zeker niet ondenkbaar zijn
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm...point taken. Nog geen enkele reden om blij te zijn dan.

    Maar Max Payne is ook op iOS gekomen? Hmmm....dat wist ik niet eens.

    De GTA games waren wel logisch. GTA III was een smash hit en Vice City ook. SA is niet op iOS toch? Ik zou het niet erg logisch vinden om nu nog met Bully voor mobile te komen, maar goed...time will tell. Persoonlijk verwacht ik eerder een Red Dead 3, vanwege het grote succes.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Zowel good guy als bad guy speelbaar in Quantum Break

    Spelers nemen zowel controle over de good guy en de bad guy in Remedy's aankomende Xbox One-game Quantum Break.

    Je speelt hoofdzakelijk met de helden Jack en Beth. Op bepaalde 'junction points' kruip je echter in de huid van een slechterik genaamd Paul Serene. Op deze manier krijgt de slechterik in de game een grotere rol en bouwen spelers een band met hem op.

    Het unieke van deze slechterik is echter dat hij verschillende toekomstscenario's kan bekijken. Daardoor kun je als speler kiezen welk toekomstscenario jou het meest bevalt. Deze keuze zie je vervolgens terug in de game.

    Quantum Break verschijnt exclusief op de Xbox One en is van de makers van Alan Wake en de eerste twee Max Payne-games. Het spel is opgebouwd als een seizoen van een televisieserie en bevat zowel gameplay als gefilmde beelden.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Voor Android iig wel dus neem aan ook voor iOS
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Quantum Break klinkt erg tof maar ik heb geen idee wat ik moet verwachten, ik hoop echt niet op een Heavy Rain ervaring maar meer iets in de trend van Alan Wake maar dan next-gen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Van alle aangekondigde games, ben ik hier het meest benieuwd naar. I like the sound of this. Zijn er ooit echt games geweest waar we als good en bad guy konden spelen? Kan niet wachten om meer gameplay te zien tijdens VGX.

    Het gaat qua gameplay denk ik AW achtig worden. Het schieten en lopen sowieso, kijk maar naar de E3 trailer, je ziet heeeeel kort even een third-person stukje dat hij loopt. Vorige week die paar seconden nieuwe footage, heel kort even third-person schieten. Quantic Dream's games waren gaaf, maar bevatten weinig gameplay vind ik. Veel meer in QB verwacht ik.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    inFamous
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt eraan, Fable is ook zo'n geval. Maar in die games is het een kwestie van goed of slecht zijn. Gaat het in dit geval om dat je 1 persoon speelt of meerdere...?

    Overigens kun je in Fable Legends echt als de badguy spelen.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Quantum break eigenlijk helemaal vergeten :eek:!

    Ik zit nog steeds enorm te twijfelen welke console ik moet nemen, consoles liggen redelijk dicht bij elkaar en beide consoles hebben mij leuke exclusives te bieden. One met titanfall, DR3 en quantum break en PS4 sowieso met Abe alleen al :9. Waarom kon 1 van de 2 niet gewoon net als Nintendo falen en de keuze makkelijker maken :'-(
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah op die manier. Nee ik bedoelde echt dat je als een ander persoon, de bad guy in QB's geval kan spelen. Zeker wel benieuwd naar Fable Legends, maar het blijft afwachten.

    Makkelijk is het absoluut niet. Daarom komen ze uiteindelijk allebei hier, net als 360 en PS3. :D
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is teveel geld voor mij :9
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Halo 3
    Perfect Dark counter-ops :+

    En verder zijn er best wel wat games waar je beide campaigns kunt spelen. Bv. Transformers.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Crash Bandicoot is niet naar Sony gegaan

    Crash Bandicoot is nog altijd eigendom van Activision.

    Een woordvoerder van Activision bevestigde dit aan GameInformer: "Activision is eigenaar van Crash Bandicoot en we blijven manieren bekijken waarop we de geliefde reeks nieuw leven in kunnen blazen."

    Teleurstelling alom dus, want vorige week hoopten we nog dat de reeks aan Sony was verkocht. De website van de platformheld was immers offline gehaald en ook op Activision's website was Crash niet meer te bekennen. Opeens dachten we terug aan de hoogtijdagen van de eerste PlayStation, toen Crash nog ontwikkeld werd door Uncharted-studio Naughty Dog. Maar helaas, het mag niet zo zijn. Misschien dat Activision nog iets nuttigs met hem gaat doen.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien een leuke discussie. Welke games of serie van games zouden jullie terug willen zien op de next-gen consoles, en waarom? Dit kunnen recente games zijn of juist oude vergeten titels.

    Ik noem een Conker of Lost Odyssey 2 voor de Xbox One, Jack & Dexter voor de Playstation 4, of multiplatform games als L.A. Noire, Deus Ex, Enslaved, Dead Space noem maar op.
    Iedereen heeft zijn/haar eigen smaak dus kom maar op met die lijstjes. :)
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dan maar een nieuwe Jak and Daxter of een nieuwe IP

    Code:
    Naughty Dog
    
    PS1:
    Crash Bandicoot (1996) 
    Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back (1997) 
    Crash Bandicoot 3: Warped (1998) 
    Crash Team Racing (1999) 
    
    PS2:
    Jak and Daxter: The Precursor Legacy (2001) 
    Jak II: Renegade (2003) 
    Jak 3 (2004) 
    Jak X: Combat Racing (2005)
    
    PS3:
    Uncharted: Drake's Fortune (2007) 
    Uncharted 2: Among Thieves (2009) 
    Uncharted 3: Drake's Deception (2011) 
    Naughty Dog zou dus eigenlijk met een nieuwe IP moeten komen.

    Ben benieuwd waar Team The Last of Us nu mee bezig is.

    Misschien krijgen we meer te horen op de VGXs (7 dec)
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Crash is dood bij Activsion.
     

Deel Deze Pagina