ND is bezig met Uncharted 4, dus vergeet maar een Jak 4 helaas. Is TLOU niet gemaakt door het Uncharted team?
Naughty Dog heeft twee teams, het Uncharted 3 team, nu bezig met 4. En het The Last of Us team, nu bezig met.........
Volgens mij las ik wat mensen waarbij de TV integratie niet geheel 100% lekker ging. Ik zag net dit stuk op Eurogamer, zou daarmee te maken kunnen hebben?? EDIT: Ehm klein foutje, ik dacht dit te posten @ Xbox One topic aangezien dit niks met vs te maken heeft. Foutje
NICE! Man it's happening!!! Erg benieuwd! Trouwens Rockstar heeft ook dit logo geregistreerd http://images.vg247.com/current//2013/11/Bully_Bullworth_Academy_Canis_Canem_Edit.jpg
Shenmue Bladur's Gate. En dan een echte sequel. En niet een Kotor game vermomd als BG game zoals Dragon age is
Bedoel je echt baldur's gate als in die wereld? of een Type game als baldur's gate? Want dan is misschien dat project eternity wat voor je. Ik kijk daar iig zeker naar uit. Gamerevival die nooit gaat gebeuren? GTR of DTM Race driver type game Ik hoop stiekem op een herleving van Bioware met een goede Dragon age 3 (in de spirit van Dragon age origins ofc met open wereld) en goede Mass effect. Vind met bioware vooral dat ze de werelden nogal matig voor elkaar krijgen, je hebt eigenlijk soort van mengsel nodig van bathesda (die geen stories kunnen doen, maar hele toffe settings) en bioware (ME1 en 96% van ME2 waren kwa verhaal erg goed, imho). Misschien ook een Jade empire, al heb ik die persoonlijk toen gemist, maar was blijkbaar goede game.
Ik zou graag terugzien: - Syphon Filter - Jak and Daxter ( alleen de eerste game vond ik tof, niet 2 en 3 ) - Crash Bandicoot - Rollcage - Een goede SSX, zoals SSX3 en Tricky. - Tenchu - HD remakes van alle GTA games uit PS2 tijdperk - HD remake van Final Fantasy 12
Beide Ik wil dat iemand voor BGII doet wat Blizzard met de consoleversie van Diablo III voor Diablo II heeft gedaan
Ik zou graag zien; -Rollcage (meesterlijke game!) -SSX (de laatste smaakte naar meer, maar dan wel terug naar de roots!) -Final Fantasy 7 & 8 Remake 1 van bovenstaande zou mij al doen kwijlen.
Wat mij betreft mogen ze dan wel weer met heel Final Fantasy stoppen Zou zelf wel graag een nieuwe Burnout of Flatout willen zien
Het is toch jammer dat we waarschijnlijk geen vervolgen krijgen op toffe Xbox IP's. De eerste Xbox had best wel veel toffe series die gewoon geflopt waren. - Brute Force (heb me hier kostelijk mee vermaakt met vrienden) - Grabbed by the Ghoulies (vond het een zeer toffe Rare game) - Voodoo Vince (ging nergens over maar wel een unieke IP) - Jet Set Radio Future (Tsja, Xbox exclusive en ik wil gewoon een vervolg met nieuwe muziek trends!) - Magic the Gathering: Battlegrounds, (Toffe spinoff van het kaartspel) - Wrath Unleashed (niet Xbox exclusive maar wel een hele toffe game) - Breakdown (ook weer zo'n gefaald experiment)
- Crash Bandicoot - Conker's Bad fur day - een ouderwetse Tony Hawk in hd. - Timesplitters, multi player mayhem fuck yeah!
Yep, die komt volgend jaar uit. De Nintendo Dreamcast 64. De echte next-gen console van Nintendo met hulp van Sega.