1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uitbreiden van remote play. Dedicated servers, Instant demo's ( die je gewoon kan streamen snel om te kijken of je het leuk vindt). Ook die feature dat een vriend kan meehelpen met je spel als je vast zit ofzo.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een XBLA game die ook op disc uit komt...
    Hoe kun je nou al van te voren bepalen dat er te weinig content in zit voor die prijs?

    Het is geen simpele port van PvZ 2 van bv de Ipad of IPhone.
    Dit wordt een compleet nieuwe game voor de next gen.(Xbone tijdelijke exclusive)

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, zo slecht dat het goed is! 8) Ik moet ook elke keer lachen bij dat cheesy stukje van die hond in CoD! :lol:

    Maar ja, wel slecht als ze het bij MS dus richten op entertainment/TV en het dan maar half werkt. Tenminste hier dan, want in de US werkt het blijkbaar wel. :+
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had niet anders verwacht, US is een grotere markt dan EU en waarschijnlijk ook makkelijker om te stroomlijnen dan hier.

    Het gaat pas interessant worden als je jouw XB1 kan gebruiken als reciever voor jouw provider. Denk aan bij UPC een abbo afsluiten en dat je dan daarbij een XB1 erbij krijgt.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat zie ik niet gebeuren. UPC heeft hun eigen set top box toch? En daarnaast moet eerst dat 50/60hz probleem worden opgelost.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie het de komende jaren ook niet gebeuren, maar wie weet is dit uiteindelijk de bedoeling ;).
     
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Voor mij is het echt een USP voor de PS4. Heb nooit een PS3 gehad en titels als TLOU, Uncharted en GoW nooit gespeeld. Zou ze graag alsnog willen spelen, zonder nu nog eens een PS3 te halen.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer komt die patch? Want nu ziet het er ook prima uit hoor.

    Net opgenomen met Upload studio (Verwacht geen combat ) staand beeld genieten van mooie zonnige eiland.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er mooi uit

    wel raar dat al die begroeiing zo statisch is (dat ligt natuulijk aan de game , niet aan het plaftom want zal op ps4 vast ook zo zijn) . Een briesje door de bomen zou het nog mooier maken
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat valt echt op he. Zeker van zo'n crossgen game had ik een vrij simpele maar toffe toevoeging als dat wel verwacht. Sommige vegetatie schijnt echter weer wel te bewegen wanneer je er doorheen loopt.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    AC ziet er zo best nice uit. Mag nog iets levendiger, maar keek in het begin enkel naar het water vlakbij z'n voeten.

    Met de current gen's speelden ze mooi in op HD, wat toen net nieuw was. Had mooi geweest als ze met de next-gens op Ultra HD hadden ingespeeld, wat eveneens nog in de kinderschoenen staat.

    Neem aan dat het ook in NL voorlopig (zonder firmware update) niet gaat lukken om de One als tv station te gebruiken? Wellicht dat een dergelijke patch er komt met de release in NL (al betwijfel ik dat). Zou anders best zonde zijn als zo een multimedia device nog enkel een gaming device blijft. Nou zou het voor mij toch puur om gamen gaan, al zou het leuk zijn als ik antennekabel in de One kon stoppen, die het signaal wat weet te versterken en ik HD TV kan kijken (nu nog een SD setup box waarbij niet alle kanalen af en toe goed te ontvangen zijn).
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Water is prachtig, maar de rest mag wel wat levendiger. Die planten zijn zo statisch als wat ja... windje anyone? :+
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    AC IV is zo'n typische cross-gen titel, het ene moment is de game prachtig en het andere moment is de game niet zo mooi =/.
     
  14. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er een PC review van gezien, kwa textures had het gewoon net beetje beter gemogen. Naast het feit dat dit weer de zelfde issues heeft als elke AC game, moeilijkheid en AI :mad:
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dit gewoon 9 seconde aan een stuk? Of is het steeds een herhaling? Water lijkt namelijk in een loop te zitten alleen is de overgang schokkerig waardoor er geen vloeiend patroon is.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is maar 9 seconden stuk om van het uitzicht te genieten. Ben nu een video aan het uploaden met gameplay op zee. :)

    @ Lethal AK47 hij wilde geen scheet laten, anders had je een mooi windje gehad.

    Op zee veel kijk plezier!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat was ik zeker. Vroeg me eigen alleen constant af WAAROM ik in godsnaam bij Microsoft zou blijven. Heb elke console gehad. Van de eerste NES tot en met de 360/PS3. Laatstgenoemde heb ik dan wel verkocht. Ik ben nooit echt één console trouw geweest. Altijd m'n keuze gemaakt aan de hand van de games die er op uitkomen. Dat installeren doet me vrij weinig trouwens. Maakt me geen reet uit of het nou langzaam of snel gaat. Als ik maar kan spelen.

    Tuurlijk ligt de 360-controller ontzettend fijn in de hand. Is alleen voor mij niet echt een reden om bij Microsoft te blijven. Datzelfde geld eigenlijk voor de komende exclusives. Ik bedoel, Killer Instinct, Titan Fall, Halo en Dead Rising zullen leuk zijn ... maar dat zijn voor mij alleen single-player ervaringen. Op al die games heb ik nog nooit de multiplayer aangeraakt. Waarom? Omdat het mij nooit echt kon bekoren. Geef mij dan maar een Battlefield, Call of Duty of een Medal of Honor.

    Ze zijn mij kwijt geraakt door constant terug te vallen op het, tot nu toe, nutteloze Kinect en de constante negatieve berichtgeving. 1080p! O, nee, toch niet etc. We hebben een upscaler ... die vervolgens een game ontzettend scherp maakt waar je koppijn van krijgt :emo: Als ze de console voor 399,- hadden aangekondigd met optionele Kinect dan was de keuze wat makkelijker geweest. Vind het zonde om 100,- meer te spenderen aan iets waar ik NOOIT ( zelfs niet met de 360 ) gebruik van ga maken ... ondanks enkele handige opties. Tja, en dan wederom de controller. De 360 controller was / is fijn. Dat zal die van de One ook zijn. Ongetwijfeld. Echter heb ik beide al een keer in m'n handen gehad en ik vind de DualShock 4 echt ontzettend verbeterd. Daar kan ik makkelijk aan wennen.

    Heb de afgelopen weken verschillende reviews van gamers gelezen. Ook vrienden die keihard Microsoft waren hebben nu een PS4 in huis staan. Waarom? Omdat ze willen gamen. Niet omdat ze een MediaHub thuis willen zodat ze helemaal niet meer met hun reet van de bank af komen :+

    Games die ik graag speel komen op beide platforms uit. Games die er net iets beter uitzien op de PS4 dan op de One. Het is jammer. Tuurlijk had ik graag gebleven bij Microsoft. Maar de exclusives doen mij vrij weinig. Dan maak ik uiteindelijk de keuze om te kiezen voor het game-platform ... en dat is de PS4 :)

    Overigens heb ik nog niks gekocht. Heb geen rooie rot cent om te spenderen. Altijd fijn om als IT'er zonder werk te komen zitten. *zucht* GIRO 555 anyone? :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus er is echt niets veranderd aan het combatsysteem? Nog steeds gewoon counteren en dan hoppa...je kill maken en dan naar andere vijand, counteren..kill etc? Echt zo jammer. Het kan echt veel beter. Toch hoor ik gigantisch veel goede dingen over Black Flag. Zijn er echt leuke en variabele missies dan nu?


    I see. Tja...zelf vind ik het vooral jammer van de resolutieverschillen, die vooralsnog niet voor extreme grote verschillen lijkt te zorgen. Maar het Kinect gebeuren zie ik juist wel zitten, terwijl ik niets met Kinect had. Lees er erg goede dingen over en ben erg benieuwd. Persoonlijk kijk ik erg uit naar Titanfall en tja qua U.I. boeit mij die X1 echt veel meer. De controller 100%, ben gewoon meer Xbox minded qua dat. Plus een groot belangrijk iets voor mij....meerendeel van mijn vrienden zal gelijk weer voor Xbox gaan en dus ook voor een BF4 en Destiny bijvoorbeeld. Wie weet als dit niet het geval was geweest dat PS4 ook mijn main was geworden.

    De PS4 kan voor singleplayer multiplatform games nog steeds mijn main worden, maar dat is alleen wanneer er grote performance en grafische verschillen gaan optreden.
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Beetje hetzelfde gevoel als wat ik heb. Een vriend van me zei laatst ook, "Als ik een One koop zal ik altijd het gevoel hebben een miskoop te hebben gedaan". Niet dat de One dan zo slecht is, maar de PS4 lijkt het in mijn ogen net een stapje beter te doen. En als koper ga je natuurlijk altijd voor het beste en wat het beste bij je past.

    Ik neig sterk naar de PS4, maar ik ga het afwachten. Genoeg games verschijnen nog op de huidige consoles. (en mijn backlog is gigantisch). Het is even aankijken of de Microsoft exclusives (Halo, Gears) ooit nog wat gaan worden. En, wat uiteindelijk het belangrijkste is, wat gaat het overgrote deel van mijn vrienden doen. Tot die tijd, blijft mij huidige 360 hier mooi staan als mijn main console.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    [​IMG]

    Toch kan die teaser site wel echt zijn. Zat een beetje te zoeken, en op Tweakers zeggen ze ook dat Fallout 3 een teaser site had destijds.

    Merk trouwens wel dat bij mij de hype van de PS4 toch wel erg gedaald is:'-(. Ik wacht eigenlijk bijna alleen nog maar op Fallout 4:emo: Ik probeer veel info te vinden en hou die teaser site echt goed in de gaten etc.
     

Deel Deze Pagina