Ik kan dit soort negativiteit gewoonweg niet begrijpen. Ik kan wel begrijpen dat je gaat aankijken wat je vrienden gaan doen, maar dat over miskoop begrijp ik echt niet. Als er nu echte grote duidelijke verschillen waren geweest tussen een BF4, NFS Rivals, AC4 Black Flag enzovoort...dan had ik zoiets eerder kunnen begrijpen. Feit is dat ondanks het resolutieprobleem wat nog niet verholpen is, het verschil behoorlijk minimaal is. Dit baseer ik zelf op Gamersyde's video's van beide versies. Er wordt hier gedaan door sommigen alsof de X1 een underpowered ding is, maar titels als Ryse en Quantum Break bewijzen daar toch duidelijk het tegendeel van. Twijfels kan ik vatten, maar damn...die negativiteit over de One van sommige kan ik niet vatten.
Als straks in 2014 alles werkt op de One qua apps en alles wat beloofd is, dan heb je zoals PC Gamer geloof ik zei...een systeem wat echt vrijwel alles doet, en je hebt vette games. PS4 vonden ze ook top, maar de One had uiteindelijk meerwaarde door die extra features. Volgens mij onderschatten sommigen wat de Xbox One echt kan worden. Ik denk dat het zich gaat bewijzen als een topding.
Laatst bewerkt: 3 dec 2013