edit: had een link naar oud nieuws. edit 2: Misschien hebben ze een Indie cryengine voor next-gen consoles die ze willen showcasen met een eigen game?
Of misschien kiezen er ze er gewoon voor om niet via een uitgever te gaan (zoals EA voor Crysis 2 en 3 ) en is het dus 'self-publishing' en zijn ze strikt genomen dus een independent developer die niet aan een uitgever vast zit en dus een indie
Treurig Microtransactions bij F2P? Sure. Maar voor een product waar je al de volle mep voor betaald vind ik het fucking schandalig. Zou nooit zo'n game kopen ook. Boycotten die tering zooi
Er is al een keer een discussie over geweest, maar met die microtransacties moeten ze echt opdonderen!
Zo lus ik er nog wel een paar. Je hoeft er echt geen studie voor te volgen om een game te kunnen spelen op de Xbone. Ik begrijp dat je aankoop wilt verdedigen maar dit slaat nergens op.
Wat jammer dat je dan niet juist het meest interessante stukje vetgedrukt maakt. The issue is, will Gran Turismo's progression system be adversely affected by microtransactions? Eurogamer's Martin Robinson has been playing the game and tells me GT6's economy works exactly the same as GT5's, with progression, payouts and car prices very similar. Maw; alleen voor de zeer ongeduldigen (en idioten), en gelukkig niet zoals bij Forza dat ze het hele verdien model in-game erop hebben aangepast. Zie vetgedrukte hierboven. Niks aan het handje. Helaas wel een teken voor oppassen. Als dit werkt, gaan we dit meer en meer zien, ook bij andere games (10 extra levels kopen in een RPG bv) Hopelijk doen gamers het gewoon op de oude manier; racen voor geld! Hopelijk wordt niet de season pass van Next Gen!
Over Gran Turismo : It's a good thing the game has a thousand cars and almost forty tracks. And that the payouts range into the hundreds of thousands for seasonal events. Not to mention the game will be releasing 28 DLC cars over the next few months, all of them free. Sent from my C6603 using Tapatalk
Snap niet waarom mensen het "zooi" vinden. Het is overigens jou keus. Je koopt het ... of laat het lekker achterwege. Wat ik WEL vind is dat zo'n micro-transactie het spel NIET moet beïnvloeden. Dus, koop A en je kan naar B praktijken horen lekker weg te blijven. Weet echter niet wat Forza 5 heeft kwa transacties.
Het is zooi omdat vaak de in-game economie wordt aangepast om het aantrekkelijk te maken om het te kopen. Kortom, pay2win. Een goed voorbeeld was Diablo 3 waarbij Blizzard geld ontving bij elke transactie in het auction house. Gevolg: loot werd aangepast om ervoor te zorgen dat sterke wapens bijna alleen maar via het auction house verkrijgbaar waren, waardoor het dus pay2win werd. Gelukkig heeft Diablo nogal een cult following, waardoor de ontwikkelaar gedwongen was om uiteindelijk het auction house te verwijderen na teveel kritiek. Dit gebeurt helaas niet vaak. In ieder geval, ik zie GT en Forza nou niet echt een cult following krijgen waarbij mensen een moord zouden plegen als je hun game beledigd (bij wijze van spreke dan ).
Aankoop verdedigen? Ik ben juist aan het annuleren geslagen omdat die nieuwe consoles mij tot nu toe echt niet kunnen bekoren.
Voordat je een item op de AH kon plaatsen moest het wel eerst voor je droppen. Snap je redenatie daarom niet helemaal.
Ik zei ook bijna. Daarbij werd de zeldzaamheid van dat soort loot vergroot. Wat ik bedoelde was dat bijvoorbeeld beloningen zo verlaagt worden dat het veel tijd kost om genoeg te hebben voor een item. We praten hier dan over zoveel tijd dat een gemiddeld persoon met een baan dit niet bij elkaar kan verdienen binnen de levensduur van een gemiddeld online spel, totdat een opvolger wordt gereleased of de populatie nog hoog genoeg is om fatsoenlijk online te kunnen gamen.
De droprate is op zo'n manier beïnvloedt, dat je eerder behoefte krijgt om naar de AH te grijpen en cold cash uit te geven.