1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    edit:

had een link naar oud nieuws.

edit 2:

Misschien hebben ze een Indie cryengine voor next-gen consoles die ze willen showcasen met een eigen game?

Laatst bewerkt: 4 dec 2013
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of misschien kiezen er ze er gewoon voor om niet via een uitgever te gaan (zoals EA voor Crysis 2 en 3 ) en is het dus 'self-publishing' en zijn ze strikt genomen dus een independent developer die niet aan een uitgever vast zit en dus een indie

Laatst bewerkt: 4 dec 2013
  3. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha ik denk gewoon te moeilijk, grote kans dat jij gelijk hebt inderdaad :)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja.. GT5.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Treurig :emo: Microtransactions bij F2P? Sure. Maar voor een product waar je al de volle mep voor betaald vind ik het fucking schandalig. Zou nooit zo'n game kopen ook. Boycotten die tering zooi :)

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is al een keer een discussie over geweest, maar met die microtransacties moeten ze echt opdonderen!

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Zo lus ik er nog wel een paar.
    Je hoeft er echt geen studie voor te volgen om een game te kunnen spelen op de Xbone. :p

Ik begrijp dat je aankoop wilt verdedigen maar dit slaat nergens op.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat jammer dat je dan niet juist het meest interessante stukje vetgedrukt maakt.

The issue is, will Gran Turismo's progression system be adversely affected by microtransactions? Eurogamer's Martin Robinson has been playing the game and tells me GT6's economy works exactly the same as GT5's, with progression, payouts and car prices very similar.

Maw; alleen voor de zeer ongeduldigen (en idioten:9), en gelukkig niet zoals bij Forza dat ze het hele verdien model in-game erop hebben aangepast.

Zie vetgedrukte hierboven.
    Niks aan het handje.

Helaas wel een teken voor oppassen.
    Als dit werkt, gaan we dit meer en meer zien, ook bij andere games (10 extra levels kopen in een RPG bv)
    Hopelijk doen gamers het gewoon op de oude manier; racen voor geld!

Hopelijk wordt niet de season pass van Next Gen!:mad:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was ook meer een copy paste van Neogaf.

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over Gran Turismo :

It's a good thing the game has a thousand cars and almost forty tracks. And that the payouts range into the hundreds of thousands for seasonal events.

Not to mention the game will be releasing 28 DLC cars over the next few months, all of them free.

Sent from my C6603 using Tapatalk

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Is de PS3 en dus niet next gen.

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40

Forza 5 heeft een dergelijk systeem.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat weten we toch?
    Zooi die zo snel mogelijk uit games moet verdwijnen.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap niet waarom mensen het "zooi" vinden. Het is overigens jou keus. Je koopt het ... of laat het lekker achterwege.

Wat ik WEL vind is dat zo'n micro-transactie het spel NIET moet beïnvloeden. Dus, koop A en je kan naar B praktijken horen lekker weg te blijven. Weet echter niet wat Forza 5 heeft kwa transacties.

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het is zooi omdat vaak de in-game economie wordt aangepast om het aantrekkelijk te maken om het te kopen. Kortom, pay2win.

Een goed voorbeeld was Diablo 3 waarbij Blizzard geld ontving bij elke transactie in het auction house. Gevolg: loot werd aangepast om ervoor te zorgen dat sterke wapens bijna alleen maar via het auction house verkrijgbaar waren, waardoor het dus pay2win werd.

Gelukkig heeft Diablo nogal een cult following, waardoor de ontwikkelaar gedwongen was om uiteindelijk het auction house te verwijderen na teveel kritiek. Dit gebeurt helaas niet vaak. In ieder geval, ik zie GT en Forza nou niet echt een cult following krijgen waarbij mensen een moord zouden plegen als je hun game beledigd (bij wijze van spreke dan ;) ).

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heeft iemand hier beide consoles? En mss een mooie vergelijking tussen de controllers?

17. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Aankoop verdedigen? Ik ben juist aan het annuleren geslagen omdat die nieuwe consoles mij tot nu toe echt niet kunnen bekoren.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voordat je een item op de AH kon plaatsen moest het wel eerst voor je droppen. Snap je redenatie daarom niet helemaal.

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zei ook bijna. Daarbij werd de zeldzaamheid van dat soort loot vergroot.

Wat ik bedoelde was dat bijvoorbeeld beloningen zo verlaagt worden dat het veel tijd kost om genoeg te hebben voor een item. We praten hier dan over zoveel tijd dat een gemiddeld persoon met een baan dit niet bij elkaar kan verdienen binnen de levensduur van een gemiddeld online spel, totdat een opvolger wordt gereleased of de populatie nog hoog genoeg is om fatsoenlijk online te kunnen gamen.

Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    De droprate is op zo'n manier beïnvloedt, dat je eerder behoefte krijgt om naar de AH te grijpen en cold cash uit te geven.

Deel Deze Pagina