1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, hier heb ik geen last van hoor? Het ziet er allemaal mooi uit op de One. Altijd vergelijkings materiaal wat tergeefs is in mijn ogen. En daarbij touw hoort niet strak te zijn.

Trouwens vergeet niet dat AC4 nog geen update heeft antilasing.

Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb ac4 even op de ps4 gehad( na 3 dagen terug gestuurd) weer het zelfde saaie missie systeem blehhhh |:-

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je überhaupt wel al op zee gevaren en de main missies gedaan? De side missies zijn inderdaad allemaal meer dan het zelfde.

Ik geniet echt als een " Pirate " van dit spel.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Over AC4 in het DF artikel:

"On that note it's clear that the PS4 game is the definitive release of Assassin's Creed 4 on the console formats. While the experience doesn't come close to defining next-gen gaming, the boost in hardware capability now makes it possible to enjoy Black Flag for all its flaws and accomplishments without anything else getting in the way - plus you get an hour's worth of exclusive content too, available only on PS3 and PS4. In that respect the PS4 game is worth coughing up extra for over the current gen releases, and if you already own the PS3 version then trading up to the PS4 edition for just £10 is a no-brainer.

Despite its failings in image quality and some occasional drops in performance, the Xbox One version still delivers a worthy upgrade over the 360, PS3, and Wii U versions for owners of Microsoft's new console, although we hope that the unsightly sharpening filter can be disabled on system-wide level in a future update."

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom wachten ze niet even tot de die AA patch komt voor de One? Net zoals bij de PS4.
    Want nu is het een beetje nutteloos.

6. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Jah, moest wel zeggen het varen was wel leuk op hoge golfen en die walvissen... Maar de basis is weer pak dit doe dat kill hem kill die.

Ac 1 en 2 vond ik goed, ac 3 ook gekocht mezelf door heen gebijt.

ac black flags naar 3 dagen helemaal zat, heb wel echt alles door gekeken.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wanneer komt die eigenlijk?

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar komt die patch wel? We gaan er allemaal wel van uit...maar kweenie man.

Jammer om dit te horen. Zeker na al die positieve reviews maar ook user impressions. Veel mensen vinden het echt een grote verbetering vergeleken met AC3. Ship combat was al erg cool in deel 3, maar als de ground missies gewoon weer saai en same old zijn....das dan kut. :mad: Dat is juist precies wat er moet veranderen. VG247 had een stukje geschreven over hoe gaaf de omgeving dit keer is en dat je echt wil exploren. Maar dat valt tegen dus?

Oh enneh

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond AC3 een verschrikkelijke kut game maar deel 4 is echt fantastisch, mijn meest gespeelde ps4 game!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja EU zei het zelf toen die patch voor de PS4 verscheen.

11. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is waar, als de normale missies niet weer het zelfde verhaaltje was zou het echt een top game zijn in mijn ogen.

Graphics zijn super mooi.

Idd exploren is ook echt een ding in deze AC4, vooral kleine eilandjes waar je schatkaarten kunt vinden.

Alles is zoon beetje verandert behalve dat gene wat ik zei.

Ik heb nou zo iets van, oke dit is next-gen ik wil dit niet meer!

Ik denk dat wacht dogs ook echt een top game gaat worden maar ook weer van die domme en saaie missies met een ac feeling gaan krijgen.

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT6 versus Forza 5:
    http://www.destructoid.com/gran-turismo-6-vs-forza-motorsport-5-266972.phtml

Cars: GT6
    Tracks: GT6
    Graphics: FM5
    Controls: GT6
    Career: GT6
    AI: FM5
    Online: GT6
    Controller Support: GT6
    Microtransactions: GT6
    Loading: Neither
    Overall: GT6

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat precies maakt het fantastisch? Echt benieuwd :)

Eurogamer bedoel je? Oh wacht idd ja...er zou idd ook een AA patch voor X1 komen. Ik was effe in de waar met een 1080p patch. Raar dat het zo lang moet duren voor een AA patch.

Ik denk zelf dat WD behoorlijk gaat tegenvallen. Hoop natuurlijk van niet, maar betwijfel het heel erg.

En tja GT6. Ik heb al weinig met sim-racers, maar Forza kan ik nog een paar rondjes rijden en er lol in hebben. Met GT val ik gelijk in slaap en ik hou helemaal niet van die klinische look. Ik las ook dat het qua physics en feeling weinig veranderd is en dat is iets wat heel erg nice in Forza is en ook echt veranderd is door de jaren.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
  15. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18

Ik heb ook helemaaaal niks met de GT series, gewoon saai...

Forza vond ik ook wel leuk voornamelijk horizon, heb ik echt veel plezier mee gehad.
    Race games vind ik over het algemeen niks aan als het allemaal zo serieus is.

Driveclub ziet er so far er echt goed uit en ook niet al te serieus(beetje arcady zoals horizon) in ieder geval dat hoop ik.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb precies hetzelfde... Ten tijden van de ps2 vond ik het nog leuk om de verschillende licenses te halen, maar sindsdien volledig afgehaakt.

Meerdere Forza's gekocht, maar nooit langer dan een week of 2 aangeraakt om vervolgens stof te vangen voor die games. Kocht het meer vanwege de hype en dat ik een nieuwe game wilde.
    Echter Driveclub ziet er heel strak uit en heeft hopelijk de juiste balans qua sim/arcade. Waarvan ik stiekem hoop dat het meer naar een arcade racer gaat neigen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sinds ik simrace op de PC kan eigenlijk geeneen race game me boeien op console.
    Allemaal te arcade voor mij haha. Maar ja vroeger wel veel GT en Forza gespeeld.
    Maar als ik moet kiezen vond ik Forza wel leuker. GT kwam altijd zo klinisch over. :)

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Klopt, alsof je naar de tandarts ging.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Horizon is de bom inderdaad man. Nog nooit zoveel plezier van een racer gehad in singleplayer. Ik reken daar uiteraard geen Mario Kart of Diddy Kong Racing bij, want die was echt voor de multiplayer. Horizon 2 is al in de maak dacht ik toch? Dat zal voor mij een no-brainer zijn. Driveclub vond ik er niet al te boeiend uit zien de eerste paar maanden nadat hij werd aangekondigd, maar die footage van de sneeuwgebied zag er wel tof uit en het zijn de makers van Motorstorm. Goede racers waren dat.

Xbox One eSRAM Readily Available For Any Purpose, Smooths Out Optimization: Dying Light Tech Director

Destiny komt uit op 9 september 2014, flink veel later dan ik had verwacht.

http://gamingeverything.com/destiny-launches-on-september-9-2014/

Laatst bewerkt: 7 dec 2013
  20. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man wat mis ik The Duke zeg wat een controller was dat! Ik heb niet eens echt grote handen maar hij voelde altijd zo lekker aan!

Deel Deze Pagina