BF4 was al bijna 50GB. Met 500GB zou je dan rond de 10 spellen komen. Iedere game heeft nu een verplichte install. 500GB is dan zo vol en dan heb ik de media e.d. niet eens mee geteld.
Save games/apps sla je al op cloud gaat allemaal automatisch dus je hebt alleen de harde schijf nodig voor het installeren van games. En ik speel maar 1 game tegelijk en daarna gooi ik 'm weer van de harde schijf.
Ja, die heb ik echt zo vol geef me een half jaar en dan is die 500GB echt wel gevuld denk ik, en aangezien deze generatie toch wel 5 jaar op zn minst mee moet was 1,5tb wel lekker geweest wil ook wedden dat komende hardware revisies net als vorige gen weer veel grotere schijven krijgen daar gingen we immers ook van 20GB naar 250GB en achteraf denk je toch ook dat 20GB ook wel belachelijk weinig was dat vind ik nu van die 500GB ook, helemaal nu alles een install heeft
Onzin! Er zat zat gamers die niet zoals jij meteen games verwijderen die ze niet spelen. Of ze spelen meerdere games tegelijker tijd en gaan ze dus niet verwijderen. Dus als jij het onzin vindt of het nut er nietnvam in ziet hoeft dit niet voor anderen ook zo te zijn. Ik persoonlijk denk dat ik voorlopig ook genoeg heb aan 500GB en zal ook games die ik niet speel gewoon verwijderen.
Momenteel heb ik genoeg aan 500. Net zoals toen met 20gig op de 360. Na een tijdje is dat gewoon niet meer genoeg.
500GB is gewoon wat aan de magere kant, maar eens in de maand wat games verwijderen om weer ruimte vrij te maken lijkt me een kleine moeite. Mocht je een game dan toch weer willen spelen kan je al na 40 sec (op de PS4 dan) beginnen met spelen.
500GB... Juist. Meer dan genoeg. Je speelt maar een paar spellen tegelijk. Ik heb nooit meer dan 2 games tegelijk gespeeld.
Alsnog heel weinig vertrouwen in dat Halo een top game gaat worden. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Misschien te vroeg om te zeggen, maar ik denk ook dat Halo niks meer gaat worden. Het wordt steeds meer een rommeltje daar bij 343. Bungie was gewoon Halo, alleen jammer dat het misging bij Reach!