1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Terwijl er toch een groot gedeelte van de oude Bungie nog bij 343 werken? Ik denk dat je zoiets beter kunt afwachten maar voor mij mogen ze wel weer teruggaan naar de oude multiplayer van Halo 1 tm Halo 3, want met de Reach en Halo 4 multiplayer had ik helemaal niks mee.

De singleplayer is naar mijn mening gewoon nog steeds goed.

Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, maar ik zou eigenlijk niet eens weten hoeveel man en wie van Bungie. Was er trouwens laatst niet eentje vertrokken? Halo 4 MP had goed kunnen zijn hoor, want de basis is prima. Alleen teveel toeters en bellen en ik denk dat dat niet gaat verdwijnen, en anders komen ze wel weer met andere onnodige poespas. Maar goed, we zullen zien...

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind halo ook steeds minder het probleem voor mij was het verhaal van deel 4 was erg goed maar het design van die vijanden en omgevingen vond ik ronduit saai.Laat mij maar lekker tegen de covenant of flood vechtten dat deed me gewoon meer...

De multiplayer had ik al lang opgegeven hoe meer er toegevoegd werd hoe minder ik het begon te vinden...

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vraag me soms wel eens af in hoeverre MS er invloed op heeft gehad...

Maar hopelijk zijn beiden flink geschrokken van het aantal online spelers van de H4 MP.

Als we de geruchten moeten geloven (meer richting H2 en H:cool: dan zou het nog wel iets kunnen worden.....maar eerst zien dan geloven.

Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat geldt niet voor alle games. Zeker niet als je online wilt spelen.

6. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Ik heb mij tot dit jaar met 20GB op de 360 weten te redden.. Pas voor GTA V een nieuwe console met 250GB in huis gehaald want na het installeren van die game zou er echt geen byte meer vrij te maken zijn geweest op de 20GB drive. :9

Iemand die meer dan 10 games (krijgt er nog veel meer geïnstalleerd, want lang niet alles is 50GB) te gelijk speelt kan ik sowieso niet helemaal serieus nemen. Nu ga ik eens lekker een avondje racen, ow nee ik wil toch liever schieten, BAM, eerste kogel gelijk dood! He verdomme, ik ga wel FIFA spelen of zou ik toch verder gaan met die RPG waar ik vorige week een character voor heb aangemaakt. Maar hoe zat het ook nog eens met de besturing van die game, ach laat maar ik start wel weer iets anders op. :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het heel normaal om en een paar MP shooters en een paar SP games en wat sport games en een race game en wat DLC en wat arcade games etc etc tegelijk geinstalleerd te hebben en dat niet steeds overnieuw te hoeven doen

denk dat ik nu ook wel een game of 15 geinstalleerd heb staan op mn 360. En met alle DLC , GoD en DLC erbij past dat maar net

maar dat zal dan wel aan mij liggen

500GB is gewoon peanuts qua opslag als 1 game 50GB kan pakken

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Persoonlijk vond ik H3 al minder. Voornamelijk door alle gadgets in die game.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vond Halo 3 het laatste echt goede deel, de rest daarna boeide me bijna niet meer :mad: Reach was het eind van de legende imo.

500gb is best karig er blijft iets meer als 400 over na systeem updates en dan krijg je nog al die gratis games van PS+ en bijv. giga games als BF4 met die gigantisch grote updates van ze (altans op lastgen met BF3 ). Wil er niet eens aan denken hoe groot de install van TES Online ofzo wel niet gaat zijn 8)

Voordeel is we je kunt spelen terwijl hij installeert en als we naar Killzone of BF kijken hoef je daarvoor bijna niet te wachten maar Patches, DLC en MMOs is een heel ander verhaal.

10. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook niet dat game installaties het enigste probleem zal zijn als je straks een paar jaar online speelt kijk naar codf en battlefield daar gaat ook nog zoveel gig aan map packs bij komen.

Ik ga niet straks gelijk mijn ps4 HDD vervangen als ik er 1 heb maar toch denk ik wel tegen de zomer...Heb van de meeste genres toch het liefst gelijk iets speelbaars al kunnen er soms weken overheen gaan voordat ik een bepaald iets weer speel.

11. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Een SSD plaatsen om zo de laadtijden te verkorten vind ik nog wel een acceptabele reden, maar nu al een harddrive vervangen omdat je op korte termijn een tekort aan opslagruimte verwacht kan ik maar niet bij komen.

Vooral de games die nu allemaal uit zijn wil je over een paar maanden niet eens meer spelen. Zo gauw volgend jaar eindelijk eens een echte 'next-gen' titel uitkomt zijn al die games die nu in de winkels liggen gelijk vergeten...

En wat betreft DLC, dat moet je zoveel als mogelijk boycotten! :+

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de manier waarop de PS4 super snel installeert ga ik geen andere harde schijf kopen. Totaal geen moeite mee om op die manier spellen te wisselen.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vervangen van de HDD doe je dan ook voor de lange termijn, niet de korte.;)

En nee, ik speel niet 10 games op 1 dag, maar ik wissel wel graag af tussen spellen, en heb gewoon geen zin om steeds te moeten wissen en instaleren straks.

Met PS+ gaat het gewoon ook sneller dan als je alleen maar af en toe een spelletje koopt.:b:

Op de PS3 heb ik er meteen een 320GB ingestopt, en die is nu pas vol.

Ik weet nu gewoon dat ik met 1,5TB me geen zorgen hoef te maken, en geen gedoe als de 500GB wel vol zou zijn. En voor die 100 euro, ja graag.

Futureproof.:thumbs:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Harde schijf van 500gb gaat snel volraken. Heb op de PS4 nu Killzone, Knack, AC IV, Battlefield 4 en NBA 2k14 en heb nu nog 201gb aan vrije schijf ruimte. Verwacht ook nog wel dat de game groter gaan worden, dus 500gb is dan niet voldoende.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Antwoord C denk ik

en ook al bannen ze nu niet voor dit soort dingen dan wil dat nog niet zeggen dat ze dat later niet gaan doen

16. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Toevallig zag ik dat je AC4 en BF4 al te koop aanbied.. Dus die ruimte kun je alweer als beschikbaar zien. ;)

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vond ik Halo 4 fantastisch, zowel SP als MP. MP werd alleen verneukt door die Season Pass die volgens mij door geen hond is gekocht, want ik krijg echt nooit de DLC maps in Infinity Slayer. Van Bungie vond ik alleen de eerste Halo echt tof en de rest vond ik allemaal heel erg meh. Heb zelf juist veel vertrouwen in 343i, zeker voor de campaign.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Season Pass zat gelukkig bij m'n game, want het was het niet echt waard. Mappen vielen tegen en standaard slayer mappen waren veel te groot. Verder waren die playlists een zooitje en had je maar kort plezier van nieuwe mappen omdat ze gewoon niet meer voorbij kwamen. Verder zijn die Ordnance drops gewoon lame. Daar hadden ze gewoon 1 gametype van moeten maken en de rest hardcore Halo zonder al die troep!

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm...ze hebben onlangs op Twitter op vele fanreacties gereageerd en ze zeggen dat ze luisteren. Afwachten maar.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zeggen ze vaker, maar het is afwachten ja. Ik ga alleen wel echt wachten op de reviews en tot gamers er zelf mee aan de slag gaan voordat ik een X1 met Halo 5 ga kopen!

Deel Deze Pagina