Met hun sneer van dat ze geen DRM en Always Online hebben. En dat ene filmpje dat hier 120x voorbij is gekomen.
HAHAHAH ik ga helemaal stuk. Niemand reageert hier en in ander topic ook niet :"D Post het zovaak je wilt, niemand gaat inhoudelijk reageren
wie geeft 1 fuck? dat MS het in Japan niet goed doet wisten we al , valt me nog mee dat ze het uberhaupt nog proberen
Eind 2014 in Azië is wel héél laat. Ik dacht dat we die tijden wel hadden gehad. En wat is de deal met China? edit: Oh, de 360 is er ook nog niet in China.
Eind 2014 is laat, maar straks hebben ze allemaal een PS4 staan en als de XBO daar is uitgebracht, heb je best kans dat ze het willen proberen omdat het weer even wat nieuws is. You never know...
ik denk dat de eigenaar van deze site xboxworld.nl beter kan veranderen in ps4world.nl .... man man man wat zijn ze dom bij microsoft , ik stap 100% over na ps4
Nah, MS weet dat ze in die markt niks te zoeken hebben. In china mag je niet invoeren, in Korea spelen ze Starcraft en in Japan kom je nooit op het niveau van Nintendo en Sony Volgens mij is de enige reden dat ze uberhaupt nog in Azie actief blijven dat er natuurlijk een moment komt dat de chinese markt WEL open gaat voor consoles en dan wil je er bij zijn want dan is ineens 20% van de wereldbevolking een extra potentiele klant Die slag wil je niet missen voor de rest kost het in Japan op de markt zijn volgens mij zowat meer geld dan het ze opleverd
Landen als India en Singapore zouden commercieel toch wel rendabel en interessant moeten /kunnen zijn? Vooral met India heb je al genoeg klanten om Azië te verantwoorden.
Ja India weet ik eigenlijk niet hoe dat zit... in China mag je niet invoeren dus dat is duidelijk maar waarom landen als Brazilie en India jaren en jaren achter lopen qua consoles weet ik niet precies zal ook met invoer en belasting te maken hebben denk ik, ik las laatst op Reddit een post van een Indier die vertelde hoe hij wel een full time werkster kan betalen maar als hij een iPhone zou willen kopen hem dat omgerekend 2 maandsalarissen zou kosten geen idee meer hoe dat precies zat maar het zal gewoon wel niet rendabel zijn want anders zaten MS en SOny er wel, zo simpel is het natuurlijk ook en daar komt bij dat in Brazilie en Singapore het natuurlijk nog wel zo is dat piraterij de standaard is.