1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja de Marketing werkt dus. :+
    De hype wordt nog groter.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ondanks dat Ryse en Killzone grafisch de beloftes van de E3 wel waar hebben gemaakt ben ik met veel trailers nog wel wat sceptisch

ik ben de trailers voor de vorige gen die niet haalbaar bleken nog niet helemaal vergeten :+ (8 days anyone?)

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik verwacht ook wel dat de PS4 verkopen het daar beter doen...Weet iemand trouwens hoe het nou met de Wii U staat? Sommige speculeerden dat in de afwezigheid van een PS4 console in de winkel veel consumenten dan maar een Wii U zouden halen. Persoonlijk geloof ik daar niet in denk eerder dat die sales in de landen waar ie uit is dan eerder naar een xbox one zouden gaan of er gewoon gewacht word op de PS4.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je sig voldoet niet aan de regels. ;)

Ja die Witcher gifjes zijn ziek (maar ik neem aan geen console beelden) en deze game zal sowieso ook mooi worden. Maarja, laat ons dan gewoon een aantal minuten gameplay zien.

Zag wel dit plaatje in die thread, geen idee of dat hier al langs is gekomen.

5. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eigenlijk helemaal niet onder de indruk van die trailer het zag er op zich mooi uit maar lijkt me ook niet onmogelijk om betere graphics uit de PS4 te krijgen...

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vanaf de wc alle geneuzel replies verwijderd. Svp normaal reageren en niet trollen. Kan ik hier weer verder.....

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ook mijn fatsoenlijke reactie, nou'ja.

Interessant nieuwtje:

Het zou echt belachelijk zijn als dit waar is,

Bron: http://www.gamereactor.eu/news/102544/Source: Xbox One hitting delayed regions Q3 2014/

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk dat MS gewoon alle voorraad wil blijven leveren voor belangrijkste landen US en UK.. En eerlijk gezegd hebben ze geen keuze willen ze niet verliezen van Sony, als het nu al 66% meer verkochte exemplaren zijn..

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Maar het is niet een ''battle'' die 2 jaartjes duurt, ze willen dat deze generatie 10 jaar gaat duren. Het zou wel super zuur zijn als de X1 officieel (aangezien MS hun depo vol met X1's in Nederland staat :+) pas eind volgend jaar komt.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk niet eens dat het 10 jaar duurt, eerder 5 jaar.

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    De vorige generatie gaat ook nog wel 1~2 jaar mee, ik wil niet weten hoelang er nog PS2 games gemaakt werden nadat de Ps3 uitkwam. Ik denk dat beide giganten veel inzetten op het cloud gebeuren en daardoor de consoles ook veel langer houdbaar houden.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou het te triest voor woorden vinden en ik denk dat niemand daar op zal wachten. Denk vooralsnog dat het bullshit is, waarom zou het zo ziek lang moeten duren? Lokalisatie is het echt niet...en de productie schijnt ook goed te gaan qua snelheid en alles. Moet makkelijk tegen maart hier kunnen zijn.

14. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    FIFA14 is de laatste game voor PS2

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Een release delay is dodelijk voor Microsoft. Sony heeft in sommige zones al een half jaar voorsprong; die voorsprong vergroten door de Microsoft release te vertragen (hoe logisch ook) is totaal onverstandig vanuit commercieel oogpunt. Heus niet iedereen gaat een One importeren. Ik denk dat eerder verschillende gamers toch de PS4 gaan proberen, al is het maar omdat er steeds meer interessante titels voor deze console worden vrijgegeven.

Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  16. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt iedereen wilt next gen ofcourse en de one is er niet dus gaan ze maar voor ps4 opzich logisch ..

17. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Zo lang nog? Man dan hebben ze de release wel erg gerushed of er zijn achter de schermen wat problemen met de productie maar een localisatie verhaal geloof ik niet in. Het zou gewoon schandalig zijn zeker omdat er voor Microsoft in NL toch wat te halen valt, we zijn toch een redelijk xbox land geweest in de 360 tijd.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
  19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox is dood, nu al! PS4+Xbox 360, meer heb je niet nodig. :p

/Edit: O, ja ik heb nog een Wii!

Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Al die sites lopen echter wel die ene bron na te praten en ook die zegt het niet zeker te weten. Het kan maar zo waar zijn, maar het is nogal weird hoe mensen het gelijk als feit zien.

Deel Deze Pagina