1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het was sowieso al een letdown dat die niet in NL werd gelanceerd... Lokaliseren my ass! :+

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het stond wat raar om alleen jouw reply te laten staan zonder de replies waar die bij hoorde :+

Bizar als de X1 echt pas in het 3e kwartaal uit komt. Als je pech hebt kan je dus pas met kerst 2014 'echt' op de X1 spelen.

Overigens verwacht ik dat deze gen een stuk minder lang mee gaat. Gewoon weer 5 jaar. Technisch gezien zijn ze veel minder vooruitstrevend. Iaw over 5 jaar is de techniek, relatief gezien, een stuk verder dan afgelopen gen.

3. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    _O_ ..alleen in plaats van een Wii graag een Steambox. ;)

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Welcome to the internet!

Ben het gedeeltelijk wel eens met LethalAK, Nederland werd altijd als first tier gezien ook voor andere Microsoft producten en nou laten ze het vallen als een baksteen. Het hele feit dat hun producten ook altijd USA gefocust zijn helpt ook niet echt in het vertrouwen.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    5 jaar? Sony en MS hebben allebei laten weten dat ze een 10 jaar durende console cycle verwachten. Maar er zijn ook uitgevers geweest die zeiden dat het 6 a 7 jaar ging duren dacht ik.

Nee het is knap klote inderdaad. Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik ook begin te twijfelen, begin er een beetje klaar mee te raken. Maar goed..eerst maar zien of dit geen bullshit is. Echter het feit dat dit gebracht wordt door de bron die ook met het eerste nieuws over uitstel kwam...zegt wel wat ben ik bang.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    True, eerst maar eens afwachten of het echt zo is voordat je in paniek moet raken.

Maar that said; het blijft verdomde stil aan de kant van MS wanneer ze nou eens wel gaan launchen in de overige landen....echt nog letterlijk geen woord meer over gezegt...dat lijkt me niet goed.

Je zou zeggen dat als het begin volgend jaar is, dat ze dat nu al zouden weten, en dus een indicatie zouden kunnen geven(1Q, 2Q)...maar niks, helemaal niks....en dat is gewoon niet slim op dit moment voor de Xbone...

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Ik zie dit niet als feit, maar als de rumors er nu al zijn en MS idd verdacht stil is zit het er gewoon aan te komen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man! Als het niet waar is moet MS gewoon op dit bericht reageren.

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Faal inderdaad, maarja, ik heb 'm hier al staan. Mocht ik 'm niet geïmporteerd hebt dan was ik zeker voor een PS4 gegaan. Geen zin om zooo lang te wachten op een console van Microsoft.

Zeer fijne console Xbox One leeft erg goed bij mij thuis hier. Ben dus blij dat ik 'm geïmporteerd hebt. :9 Rumble trilling in de controller is ook apart, dat je het bijvoorbeeld voelt in de Tiggers. :cool:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is dat ik nooit reacties krijg via Twitter, anders had ik Major Nelson dit bericht gestuurd en kijken wat hij dan zegt. Al denk ik dat iemand dat allang gedaan heeft.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe tof de Xbox One games ook zullen zijn, als de One inderdaad pas Q3 2014 uit gaat komen hier, dan is het doodvonnis helaas getekend voor de One hier. Die heeft dan echt geen schijn van kans meer tegen de PS4 hier.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kweenie of het zo erg zal zijn, de PS3 deed het hier in NL uiteindelijk ook behoorlijk goed ondanks dat MS een jaar headstart had toch? Maar ja..NL is wel PS land.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heeft nu allemaal wat jaartjes langer geduurd, mensen zijn wel echt toe aan nextgen. Msoft maakt de keuze wel heel makkelijk voor de consument.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kom nou maar naar de dark side Kabuto. We have cookies and 1080p :cool:

Anderen gingen jou al voor:

http://forum.xbw.nl/showpost.php?p=5047193&postcount=3241

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zei het toch... Xbox is gewoon dood! :p Ik wacht alleen nog steeds op m'n PS4! :+

17. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nooit verstaan, mensen die een console kopen en dan weer verkopen...
    Spaar liever wat langer, koop een spel minder en koop de andere console er ook bij.
    Heb hier nu de one, PS4 en de Wii U staan. Wat wilt een mens nog meer? Msh dat die balachlijke fanboys verdwijnen...

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Soms maak je weleens een verkeerde keuze... welkom in het leven!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan moet ik ook ongeveer vier a vijf vrienden overtuigen EN mijn broer. Dat gaat nog best lastig worden :) Hoe werkt party chat trouwens op de PS4? Is dat een beetje te doen? En die ene Youtube video waar voice chat baggerslecht klonk, lag neem ik aan puur aan die crap 'headphones' van Sony en zal toch met een Astro of TB headphones prima klinken?

Hoe dan ook...ook al zou ik nu een PS4 willen, succes daarmee. Overal sold out en Nedgame had het over als je nu preordert, het pas in maart zal zijn. 8)

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Inderdaad, al is geen tegenbericht nog steeds geen bevestiging... het is wel een indicatie tot. Je zou toch zeggen dat Micro$ de kou uit de lucht wil halen bij dit soort berichten.

Deel Deze Pagina