1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar je eenvoudig je favoriete muziek kunt afspelen terwijl je een game speelt. Waar je in een oogwenk schakelt tussen tv, films, muziek en games. De ervaring is helemaal aan jou aangepast. Met al je favoriete entertainment op één centrale locatie. Welkom bij het all-in-one entertainmentsysteem, de Xbox One.

    Dit kan allemaal niet met de PS4. Enkel gamen en wat apps volgens mij toch?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Gamen, muziek, films kan ook allemaal op de ps4, alleen geen audio cd's. Tv, care. Tv is toch kut in Nederland. :+
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    En snel schakelen? juist. ;) Dus 4 apps/ tegelijk openen en een game?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Goh, die 10 seconden extra om naar het menu te gaan om Netflix aan te klikken. Je kunt die dingen toch niet tegelijk doen en je gaat sowieso niet 10 minuten een film kijken -> 10 minuten gamen -> 10 minuten film kijken, etc.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had even mijn bericht aangepast, bedoel meer van tegelijk applicaties openen. Dit kan de PS4 volgens mij ook niet? Je bent aan het gamen je moet iets opzoeken op Internet voor een achievement en hopa internet explore kan je tijdens je gamen aanzetten rechts van je scherm.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Afstandsbediening.
    Gaat sneller dan de Kinect, helemaal als ie je niet verstaat de eerste 3 keer...
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen TV kijken kan niet in dat rijtje.

    En ik zou echt nooit mijn Xbox en mijn TV kastje aanzetten om TV te kijken. Wat een enorme stroom en geldverspilling om beiden aan te moeten hebben.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Check mijn bericht. Leuk dat je tegelijkertijd een film en een game aan kan zetten, maar dat gebruik je in praktijk niet. En dat van je internetbrowser is niet zo bijzonder. Dat kan ik zelfs op de 3DS tijdens een game. :+
     
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week Battlefield 4 draaiende kunnen houden terwijl ik Netflix keek. Gewoon multitasken.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen problemen mee. Gebruik bijna geen kinect tot nu toe. :+
    Klopt. Maar het is wel handig als je aan het gamen bent en switch even om het weerbericht weer zien. :9

    Nee, klopt. Maar het is wel een leuke gadget die ik zo af en toe wel gebruik.
    :cool:

    Ik wacht overigens op mijn PS4 levering bundel, maar het duurt echt allemaal te lang hoor. Hoop dat ik 'm voor de kerst nog in huis hebt, om het uit te proberen of het wel mijn console is. Ben helemaal geen fan van een Sony console.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heerlijk een console voor games en evt Nextflix, voor de rest geen andere rotzooi.
    :+

    Edit:
    Een ander kan het natuurlijk helemaal geweldig vinden uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    En als we het toch over internet tijdens een game hebben. Op de Wii U kun je op je tablet internet houden terwijl je de game speelt op een vol scherm, dus Wii U is in dat opzicht beter dan de One. Dus is de Wii U ook een multimediamachine? :+
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Multitasken is fucking handig hoor op de One, al meerdere malen gebruik van gemaakt. Het is eigenlijk gewoon een guide menu van een 360 die je dan aan de zijkant zet zonder dat je game stopt. dubbelklikken op de guide knop om heen en weer te gaan tussen snap en game zelf is altijd sneller dan uit de game > friendlist openen > IE openen > terug naar game. Zo draai je gewoon 4 apps en een game tegelijk, en dat zonder kinect. En je kan zeggen wat je wilt, maar iedereen gebruikt wel eens een app en om het dan zo te kunnen openen en instant switchen is beter dan moeten wachten op een draaiend loading logotje.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik gebruik nooit een app op de 360. En vriendenlijst oid. bekijk ik wel als ik een laadscherm heb :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je loopt er lekker achteraan.... tv kijken werkt niet goed, de x1 speelt geen foto's, mp3 en video af van een usb stick, geen dlna..... welke ervaring heb je het precies over?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wut, geen DLNA? Wat is de logica daarachter?
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Als goed is is TV kijken met een patch nu gefixed. Foto's, mp3, Videos, daar zal nog een patch voor komen. Dit kon eerst ook niet meteen met de 360.
    Multitasken werkt erg lekker snel en veel apps, games openen zonder dat ie er problemen mee heeft.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat ernaast internetten op je console komt las mosterd na de maaltijd. Dat werkt stukken beter met een tablet bij de hand imho. En die heb je toch nodig, want daar draaien de companion apps op. Vind die van Black Flag wel erg cool :)
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, WTF... als ik met een game vastloop of een Achievement moet opzoeken doe ik dat wel met m'n foon of tablet. Ik ga dan echt niet lopen switchen op de console. Ik weet niet hoe de browser op de One werkt, maar op de 360 vond ik het vrij onhandig...
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk dit topic ook. Iedereen loopt over dingen te roepen dat het niet werkt of handig is (Xbox en PS4) maar ze hebben zo ding niet thuis staan om er een oordeel over te vellen. :+

    En nu weer snel weg. :p
     

Deel Deze Pagina