Bumpers gebruik je toch wel in elke shooter, en ook bij een sportgame zoals Fifa. Vind het nog steeds het minste deel van de controller, bij de controller van de x360 waren de bumpers zó fijn.
Bumpers zijn niet slecht maar voelen in vergelijking met de X360 controller stroever aan. Heeft denk ik te maken met de positie ervan. Triggers zijn en blijven zeer goed!
Alleen om te knifen denk ik toch? Goed om te horen. Ik vond de trigger tijdens Forza 5 @ GC echt prima ook.
Ze zijn meer klikbaar idd en je moet wat harder duwen maar ben er nu wel aan gewend. Je moet toch 8 jaar aan 360 controllers uit je systeem krijgen. Spotten natuurlijk. Belangrijkste in BF.
Ze hebben de controls van CoD nu overgenomen. In de vorige BF was het idd voor het knifen. Ook spotten nu idd via de bumper. Dat werkt echt stukken beter dan back/select imo.
Ik gebruik het wel veel in games. De Triggers voelen lekker aan tijdens het spelen. Vooral het gassen voel je goed de vernieuwde trilling. ^^ Wat een andere ervaring met zich mee brengt positief over de controller igg. Bumbers blijven kut!
Zoals al eerder aangeven is willen ze zoveel mogelijk consoles aan Amerika geven en UK daarna nog wat extra landen. MS wilt absoluut geen terrein verliezen op hun thuis basis.
En hoofdstuk 5456 van het wel of niet uitkomen van een nieuwe Fallout is begonnen. http://kotaku.com/leaked-documents-reveal-that-fallout-4-is-real-set-in-1481322956 Sent from my HTC One using Tapatalk
Het ging toch om de Noorse landen? Overigens wisten we de datum ook nog niet, dus hij kan niet nog meer uitgesteld zijn
Nordic. En volgens Boris liggen er in Duitsland magazijnen vol met Xbox One's. Wat een debiel en dat "vertegenwoordigd" ons qua game pers.
Een paar steeds als je in de goede MM of Saturn bent. Bellen is wel nodig voordat je heel Duitsland afrijdt. In het importeer topic had iemand er een paar kunnen bemachtigen en Saturn Kleve had er 10 binnengekregen maar die waren allemaal geserveerd. Dus magazijnen vol is wat overdreven haha.
Ooooh ja idd. Het taggen is nu met RB idd he. Wel beter eigenlijk dan Back. En tja..LOL @ GK. Die praat ook maar iedereen na. Iedereen in panic mode lijkt wel en ze hebben het niet eens over dat het artikel vooral over Nordic praat, andere landen zoals Nederland, België is onduidelijk. Kweenie of Boris dit wel/niet zeg...video niet gekeken. Beter zegt MS...IETS nog voordat het jaar eindigt.