1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat gegoochel met cijfers allemaal... PS4 zal vast beter verkopen (zeker in Europa). Maar hoe dan ook lijkt het er op dat X1 het toch aardig doet. Leek er eerder op, na die dramatische E3, dat ze compleet overlopen zouden worden.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat het verschil kleiner is, er zijn gewoon weg niet genoeg ps4's voor handen om ver uit te lopen

denk dat MS deze kerstperiode geen grote achterstand op gaat lopen omdat ze zorgen dat de markt met de meeste vraag ook het meeste aanbod heeft

3. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Klopt inderdaad. Voor elke Xbox die verkocht werd gingen er minimaal 3 PS4's verkocht. En dat was minimaal want er waren ook mensen die er heilig van overtuigd waren dat er wel 5 of 6 tegenover zouden staan.

Natuurlijk is het nog veels te vroeg om te oordelen,maar 100.000 consoles meer terwijl er in totaal 4.1 miljoen verkocht zijn noem ik gelijkwaardig.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 & Xbox One generation is about, “freedom to think more openly,” says The Division dev

Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat ik het wel heel gaf vind wat ze met die Snowdrop engine gedaan hebben.

[yt]aZGP04kWk6k[/yt]

Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  6. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Kijk, dat begint ergens op te lijken... :thumbs:

7. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap niet hoe dit op een console kan.

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik had GTA V ook niet voor kunnen stellen op een 360. Toch werkt het.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ubisoft staat erom bekend dat de uiteindelijke versie een stuk minder mooi is, dus wat je in dat filmpje ziet kan ook niet op een console.

Je kijkt nu naar beelden vanaf een PC van 6.000 euro ofzo. :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb mijn ps4 nog maar sinds gister en de eerste indruk van de DS4 voor FPS games was niet heeel erg positief

hij ligt lekker in de hand maar qua sticks , triggers en bumpers ben ik er nog niet weg van

maar goed , ik moet nog 8 jaar gewenning van de 360 controller overwinnen, op mijn ps3 speelde ik amper

dus je kan het beter over een maand nog eens aan me vragen :+

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beide controllers zijn uitstekend, de Ps4 controller heb ik niet lang genoeg in m'n handen gehad om daar een oordeel aan te verbinden maar m'n X1 controller bevalt me prima. De controllers zijn deze generatie geen struikelblok meer.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook 8 jaar lang FPS gespeeld op X360 en eigenlijk geen op de PS3. Ik moet zeggen dat ik snel gewend was aan de DS4. Hij is ook stukken beter dan de DS3.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De DS4 heeft niks meer van de DS3 en onder weg, totaal andere controller. De symmetrische knuppels wennen in een paar minuten en vind het inmiddels zelfs fijner spelen. Touchpad voegt minimaal al 5 nieuwe knop-opties toe en de gyroscoop erin werkt zo accuraat dat je hem als muis pointer kunt gebruiken, tevens kun je dmv je controller lichtelijk te kantelen om hoekjes kijken en in je voertuig rondkijken. (op de Xbonert doe je dat dmv kinect btw) Alom ben ik erg tevreden met de DS4, het is in elk opzicht een verademing tegenover de 360's.

Die LED lamp erin vind ik dan weer niks, het is leuk en geeft omgeving een soort Ambilight effect maar als je zoals ik het liefst tegen je scherm aanzit weerkaatst het in je beeld...

Heb zelf maar een paar min CoD Ghost gedaan met een Xbone controllert en vond de bumpers en Dpad onhandig geplaatst, verder net zo een toppert als de 360.

14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja over 5, 6 jaar kijken we ernaar en dan is het zo indrukwekkend niet meer haha...

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Misschien ergens een Media Markt in de buurt? Zag toevallig dat ze bij de Media Markt in Eindhoven een PS4 stand hebben staan, dus dat je hem wellicht bij zo'n winkel kan uitproberen.

16. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Ook ik ben erg gehecht aan de 360 controller omdat ik alle voorgaande Playstation controllers ergonomisch gewoon slecht vond, altijd krampen in mijn handen of vingers met die prullen...

Afgelopen weekend een lange speelsessie gehad op een PS4 en ik moet zeggen de DS4 controller beviel mij prima. Eigenlijk boven verwachting goed zelfs!

Niet zo perfect als sommige ons hier doen geloven, maar ik kon er nu snel en makkelijk mee overweg en dat allemaal zonder vervelende verkrampte vingers ofzo. :thumbs:

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Hiervoor altijd xbox gespeelt en nu sinds kort dus ook een PS4 en ben toch zeer te spreken over de controller ligt fijn in de hand in begin was het natuurlijk wel even wennen maar nu na een aantal uur Battlefield speelt het heerlijk.:thumbs:

EDIT: En al Titanfall echt goed word haal ik hem wel op de 360:+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel een stuk mindere versie zijn alleen. Ik ga echt niks meer op last gen halen. Denk dat ik dat niet aankan. :+

Importen Max is sinds vandaag weer wat aantrekkelijker geworden.
    Garantie kon een probleem zijn. Maar sinds vandaag kunnen wij Nederlanders ook gewoon een reparatie aanvragen op de MS site en krijg je gewoon een bon die je moet uitprinten en dan DHL bellen. Was eerst niet mogelijk en bracht veel gedoe. :)

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Toch denk ik dat het wel meezal vallen current gen mischien minder spelers en graphics minder maar verder zal het dezelfde game zijn, of is er al gezegd dat er grote verschillen gaan zijn in de versies?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt ook door een andere studio gemaakt. Heb het gevoel dat het op de 360 echt een half gebakken game gaat worden.
    Zelfde met Destiny. Zo game wil je ook op de next gen spelen denk ik.

Deel Deze Pagina