Omdat dat laatst in een nieuwsbericht stond van Kotaku. En als ik ze tel van jou post kom ik bij MS terecht op 23 en Sony op 20. En dan tel ik niet 3rd party. En waar is Remedy?
Was idd de reden dat ik Beyond niet heb gekocht. Kwam ongeveer tegelijk met GTAIV en CoD en toen ik klaar was met beide was de PS4 er Haal hem zeker nog wel een keer uit de budgetbak
Onzin! Ik gebruik die controller s'avonds ook als sfeer verlichting. Dan game ik helemaal niet en gaat de batterij toch snel leeg. Klopt dus helemaal niks van wat je hier zegt...
26 voor Sony, 25 voor MS als ik eerste twee categorieën tel, maar dan tel je de Kinect ellende mee. Remedy is niet first party. Quantic Dream bij Sony ook niet. EDIT: als ik de teams los tel. Uiteraard heb ik liever 2x Naughty Dog dan 5 losse MS studio's. Sent from my C6603 using Tapatalk
Kinect is ook toch first party? Daar gaat het om. First party studios. Van Remedy weet ik dat het geen first party. Maar zij staan niet in die lijst die je post. Ook niet bij 3rd party. Net als Insomniac.
Kevf poste juist dat iemand op Neogaf de controller had opengehaald en het kabeltje naar het licht had doorgeknipt en dat het voor de batterijduur vrij weinig uitmaakte. Denk echt dat er door de toevoeging van het touchpad en speakertje er minder plaats was voor de accu en deze dus een stuk kleiner is dan bij de DS3
Je kunt ze tellen natuurlijk. 17 van de 25 studio's met Kinect, TV en Mobile, precies de reden dat MS mij niks meer te bieden heeft. Sent from my C6603 using Tapatalk
Zeg het maar nogmaals. "MS heeft meer first party studios." Of het jou boeit is iets anders. Daarnaast zijn er ook games waarvan MS de publisher is. Dus ook exclusive maar die staan nergens op de lijst. Zoals Sunset Overdrive, Quantum Break, D4.
Batterij van de PS4 controller is gewoon ronduit crap. Snap ook niet dat dit op een andere manier is opgelost. 5 a 6 uurtjes en hij is wel leeg, soms nog wel eens sneller. Kijk, van een Wii U gamepad kan ik de korte accuduur begrijpen, maar voor een normale controller hoort dit gewoon vele malen hoger te zijn. Controller van de One gaat echt veel langer mee. Een functie om de ledlamp op de PS4 controller uit te zetten mag van mij ook wel. Het voegt ten eerste echt niets toe en het is annoying, zeker met reflectie in bijvoorbeeld m'n TV.
Ok prima, uit het eerdere rijtje: MS heeft 8 AAA Studios Sony heeft 16 AAA Studios MS heeft 8 Kinect Studios, 2 TV, 1 Mobile en 6 XBLA/onaangekondigd = 17 Sony heeft 10 games studios voor PSN/VITA games. Totaal 26 studios voor Sony, 25 voor MS waarvan er 23 daadwerkelijk iets voor games doen. Sony: 16 van 26 AAA MS: 8 van 25 AAA