Ik denk dat Jack al geruime tijd een PS4 thuis heeft staan, misschien geen retail/verkoop unit inderdaad, maar een devkit/test versie of zoiets vast wel.
Ik denk dat Jack best wat eerlijker kan zijn en wat meer info kan geven over de oorzaak van de tekorten. Dat snappen en waarderen zijn klanten denk ik best wel Meer dan dit soort PR geneuzel in ieder geval
De oorzaak van de tekorten is heel simpel. Een grote vraag in de landen waar ze gelanceerd zijn ( vorige week een shipment van 26.000 stuks aan Amazon, binnen 27 minuten uitverkocht ). Ze maken 300.000 PS4's per week wat ik las, maar ze zijn op dit moment in 42 landen gelanceerd..
Dat is geen verklaring. Dat is het probleem ze lanceren in 42 landen maar kunnen bij lange na niet aan de vraag voldoen en dat is GEEN verassing want ze konden op launch niet eens aan de pre-orders voldoen. Oftewel ze kunnen niet verrast zijn door de vraag want het aantal units wat er gevraagd zou worden konden ze uitstekend afleiden uit de pre-orders. En als je je pre-orders niet kan leveren heb je dus een produktieprobleem/tekort Ik wil weten wat de reden is dat er niet meer geproduceerd is/kan worden is er een tekort aan DDR5 geheugen op de markt? Was de aanlooptijd vanaf E3 toch net wat te kort? Wat is de reden..
Ah maar dan loop je tegen financieel economische en praktische productie problemen aan. Ze maken 1 miljoen PS4's per maand in China en 300.000 in Japan. Je zet niet simpelweg nog even een fabriek aan om praktische redenen, maar ook om economische redenen, over een half jaar heb je die productielijn niet meer nodig.
Installeren van Ryse gaat traaaaag. Lijkt de PS3 nu wel. Ik wil 'm nog even checken, voordat ik zo moet werken, maar dat zit er helaas volgens mij niet in. Bij 3% kan ik 'm opstarten! Edit; kan een mod deze bericht even verplaatsen? Verkeerde topic gepost. :^
Dat is best wel een faal in vergelijking met de ps4. Daar vlieg je door de installaties heen.. Ben benieuwd
Als je Ryse na 3% kunt spelen is dit vergelijkbaar met de PS4. Die % zullen wel niet langer dan 1/2 minuten duren