Eind 2014 of eerder heb ik sowieso een PS4. Dan kan ik mooi Uncharted en Infamous erbij halen. Maar gewoon eindelijk een echte 3D platformer zou fkcing cool zijn. Ik vind 2D platformers zoals Rayman Origins en Legends geweldig hoor en verschillende XBLA platformers...maar ik mis de echte 3D platformers echt. Ik zou graag een 3D Donkey Kong gezien hebben van Retro.
Ik ook niet dit soort dingen werd ook geroepen tijdens de 360 launch....volgens mij zelfs nog door J Allard in die tijd of hoe die ook heette...Slaat nergens op...
Knakworst vind ik helemaal niets. Speelde de demo twee weken geleden bij Nedgame en grafisch heeft het zo zijn momenten, maar het is allemaal te simpel. Had meer verwacht van Sony die met een platformer komt. Een volwaardige nieuwe Jak & Daxter of Ratchet bij de launch en mijn beslissing welke console als eerste te halen zou heel veel lastiger zijn geworden. Kom op Stoute Hond...kondig een nieuwe Jak aan of in elk geval een echte volwaardige 3D action/adventure platformer, make it happen!!!
Echt niet, ND kan zijn tijd tegenwoordig wel beter besteden aan Uncharted en TLOU achtige games daar kan J&D hoe populair het ook was niet tegen op qua verkopen
Nah ik wil een platformer zoals: Mario 64, DK 64, J&D, Rayman 3 HD, etc. 3D World is echt te 3D Land achtig. Tof hoor, maar niet echt wat ik zoek.
De ontwikkelaar heeft al aangegeven dat ze dolgraag de game voor Xbox One en PS4 zouden willen maken, maar dat die beslissing ligt bij de uitgever.
Tja, had je hem niet moeten verkopen. De nieuwe generatie mag misschien begonnen zijn, de oude generatie is nog lang niet afgelopen. Snap ook niet waarom mensen nu hun 360 wegdoen om vervolgens een handjevol games op next-gen te spelen en die oude games nooit meer aan te raken. Persoonlijk zou ik nooit een console wegdoen. Elke game is naar mijn mening uniek en de meeste zijn niet te vervangen. Bepaalde single player games zou ik na 10 jaar nog voor de lol een keer oppakken en doorspelen.
Zo denk ik er ook over Zo speel ik nog best af en toe op de originele xbox. De beste games heb ik ook bewaard en dit heb ik ook al gedaan met de Playstation 1 & 2
Echt de One kan geweldig zijn als de installaties van games en updates sneller gaan. X360 GAAT potverdorie nog sneller. Moet echt niet gekker worden!
Hoorde al zo iets ja. PS4 komt er bij mij pas volgend jaar. Te laat met een pre-order. Vermaak mij dus zo ver wel op de One hoor. Alleen het installeren en updaten doet te lang..