Battlefield maar dan leip . Ziet er wel bruut uit hoop dat het wel lang leuk blijft wat bij dit soort games een beetje de vraag is altijd. Ga toch de One halen heb ik besloten. Ps4 kan altijd nog ernaast komen te staan maar blijf Mister Gates trouw en wil de fijnste controller ooit niet opgeven
1 van de grootste redenen waarom ik voor de ps4 ben gegaan deze gen zijn de gratis games bij plus. In de spoiler staat de lijst met games die in 2013 voor plus zijn uitgekomen. Voor de mensen die geen plus hebben: de kosten zijn een dikke 3 euro per maand als je een beetje slim winkelt, de games kan je spelen zo lang je plus hebt en per maand downloaden. Na een maand worden spellen vaak (maar niet altijd vervangen) en zijn ze niet meer beschikbaar om te downloaden. Als je spellen al wel een keer hebt gedownload of 'aangeschaft' kan je blijven downloaden. Links om of rechtsom, dit is toch de beste game-service die ik ken: Spoiler Bioshock 2 - PS3 Mortal Kombat - PS3 Guardians of Middle Earth - PS3 Jet Set Radio - Vita Pinball Arcade - Vita Sleeping Dogs - PS3 Quantum Conundrum - PS3 F1 Race Stars - PS3 Wipeout 2048 - Vita Lumines Electronic Symphony - Vita Mass Effect 3 - PS3 Dead or Alive 5 - PS3 Joe Danger 2 - PS3 Metal Gear Solid HD Collection - Vita Puddle - Vita Okami HD - PS3 Lord of the Rings: War in the North - PS3 The Cave - PS3 Virtues Last Reward - Vita Thomas Was Alone - Vita Hitman Absolution - PS3 Catherine - PS3 Malicious - PS3 Sine Mora - Vita Velocity Ultra HD - Vita Kingdoms of Amalur: Reckoning - PS3 Ice and Shadow of the Colossus HD Collection - PS3 Demon's Souls - PS3 Rayman Origins - Vita Coconut Dodge Revitalised - Vita Uncharted 3 - PS3 Littlebigplanet Karting - PS3 Xcom Enemy Unknown - PS3 Battlefield 3 - PS3 Payday: The Heist - PS3 Saints Row The Third - PS3 Ninja Gaiden Sigma Plus - Vita Unit 13 - Vita Need for Speed Most Wanted - PS3 Mafia 2 - PS3 Spec Ops The Line - PS3 Lego Lord of the Rings - Vita When Vikings Attack - PS3/Vita Assassins Creed 3 - PS3 Jak & Daxter Trilogy - PS3/Vita Stealth Inc A Clone in the Dark - PS3/Vita Urban Trial Freestyle - PS3Vita New Little Kings Story - Vita Far Cry 3 - PS3 Giana Sisters Twisted Dreams - PS3 Dragons Dogma Dark Arisen - PS3 Street Fighter X Tekken - Vita Touch My Katamari - Vita Metal Gear Rising - PS3 Remember Me - PS3 Oddworld Strangers Wrath - Vita Motorstorm RC - Vita Resogun - PS4 Contrast - PS4 Grid 2 - PS3 Guacamelee - PS3/Vita Sonic & All Stars Racing Transformed - Vita GTA Liberty City Stories - PSP
€37,50 voor een jaar nu bij Nedgame.com. Dat is idd ca. €3,- per maand. En het zijn zeker niet de minste games die je vorig jaar gekregen hebt.
Het doet me een beetje aan de multiplayer van Conker denken. Ziet er tof uit en heeft een net wat lagere instap prijs .
Ik vond 3rd person team tactical in MW2 echt geweldig was by far mijn favoriete game mode en als die niet gedropt was zou ik nu nog steeds af en toe wel eens CoD spelen Ja het moedigt kampen wat aan maar de playlist was 99% objective based dus who cares
Microsoft exec thinks a new platformer from Banjo-Kazooie developer would be great http://unionvgf.com/index.php?threa...ooie-developer-would-be-great.2296/#post-9063
Inderdaad, wat een kut bumpers vergeleken met die van de x360 controller. Nu moet je echt je vingers krommen om op het uiteinde van de bumpers te klikken zodat hij hem gelijk goed pakt. Want als je je vinger wat meer laat rusten en aan de bovenkant van de bumper klikt (wat bij de x360 controller prima ging), druk je je een ongeluk voordat je de bumper ingedrukt hebt..
In het begin vond ik ze ook stroef maar nu na een paar weken merk ik er niet veel meer van. Je moet wel op de zijkant klikken maar dat deed ik gelukkig altijd al met de 360 controller.
Dat is toch wel wat anders dan een kwalitatief goede platformer met de schaal van Banjo. Ze hebben nergens meer de know how van, anders hadden ze Killer Instinct niet uitbesteed aan een andere ontwikkelaar. Rare is alleen nog maar een naam, het staat niet meer voor kwaliteit.
Star Fox Adventures was het begin van het einde voor Rare. Alles wat daarna kwam was goed, maar niet geweldig.