Probleem kan je ook oplossen met Smartglass One. Zet je XB One aan en tegelijk start je Smartglass One dan log je ook automatisch in.
Er komt een KZ Shadowfall weekend aan. PS+ blijft echt perfect. Een maand na de release kan je de mp al gratis een lang weekend spelen.
New Watch Dogs Screenshots From the Xbox One Version Released http://www.entertainmentbuddha.com/new-watch-dogs-screenshots-from-the-xbox-one-version-released/
Ja de screenshots tot nu toe zijn allemaal heel erg bullshit. Het ziet er extreem clean uit en vervolgens in footage is daar niets van terug te vinden. We zien het allemaal wel met deze.
Ik ook niet en deze bullshots veranderen daar ook geen zak aan The Division wel maar Watch Dogs boeit me totaal niet
Moeten we weer beginnen...? Ik heb liever nieuwe gameplay video's dan screenshots, die zijn lekker niets zeggend. (zeker als ze zo erg bewerkt zijn )
dat is wat voorbarig maar ik vind het er nog niet bijzonder uitzien qua open world games spreken Witcher III, the Division en Destiny me nu veel en veel meer aan Watch Dogs is qua thema misschien wel origineel maar voor de rest is er voor mijn gevoel weinig nieuw of innovatief aan
Watch Dogs ziet er juist tof uit, daarnaast heeft de game een mooie releasedatum. Wel zal het weer zo'n cross-gen titel worden, dus grafisch verwacht ik er vrij weinig van.
Is die al bekend dan? Weet niet, denk dat dat een grote reden was voor het uitstel. Ik kijk er nog steeds naar uit, maar wel minder dan met de aankondiging...