PC fanboy. Nee, ik heb zelf een I7 processor en mijn pc kan alle games nog redelijk hoog draaien. Ik bespot de PC wat mijn betreft telkens als ik een game wil gaan spelen, krijg ik wel een keer crash. Loopt allemaal niet zo soepel qua installatie als een Console.
Ben er echt trots op deze kaart! Kan Worms goed spelen. ....... http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gts-450/specifications Deze heb ik er momenteel inhangen, maar speel amper games nog op de PC.
Natuurlijk kun je dit wel zeggen. PC op dit moment is al een stuk sterker,ook niet gek als je naar de prijs van een goede pc kijkt. X1/PS4 zullen idd misschien pas over 2 jaar aan het maximum zitten maar de pc evolueert al die tijd ook gewoon door dus het verschil zal dan alleen maar groter zijn. Je ziet het alleen niet altijd omdat veel gewoon niet de moeite nemen om games voor de pc goed te poorten. Moet wel zeggen dat ik buiten Football Manager niet op de pc game, prefereer de console vanwege het gemak boven de pc (al kijk ik wel met interesse naar de aankomende steam machines)
Als straks The Division uitkomt zul je denk ik goed de krachtsverhouding gaan zien tussen een console versie en een apart ontwikkelde pc versie. En dan praat ik niet over een hogere resolutie of wat extra visuele effecten. Die Snowdrop engine biedt namelijk zoveel mogelijkheden wat betreft physics en dynamische elementen dat ze bij de consoles erg snel aan een limiet zullen zitten met wat ze kunnen toepassen en in welke hoeveelheid. Zeker als ze het ook nog eens op een 1080P resolutie met 60fps willen laten draaien. Niet alleen krijgt de pc versie dan betere graphics, ook word het spel in zijn geheel veel dynamischer wat in mijn visie juist heel veel waard is voor de ervaring van een game en uiteindelijk de gameplay altijd ten goede komt! Blijft alleen de vraag, willen uitgevers in de toekomst zich meer richten op een betere pc-versie. Of houden ze het om financiële redenen toch maar liever bij een simpele port? De tijd zal het leren...
Ik denk dat er verschillen tussen de X1 en de PS4 zullen zijn. Ofcourse gaat de PC versie er beter uitzien je betaald er ook 700-1000 euro voor om het mooier tekrijgen.
hoe dan ook is next-gen ook voor pc-games goed nieuws een luie port van een next-gen game is altijd nog beter dan een luie port van een last-gen game wat the Division betreft, hopen dat het op de consoles in de buurt komt van die reveal demo, zag er echt geweldig uit
Die vervolgens niemand koopt omdat niemand aan de specs kan voldoen. Dat is ook het probleem voor de PC devs. Hoe maak je iets zo mooi dat iedereen er over praat maar tegelijkertijd ook toegankelijk voor een zo groot mogelijk publiek. Dan is het voor een console stukken makkelijker. Daar weet je wat de max is en niemand hoeft te upgraden.
Fucking nice idd dit. In Destiny kunnen we in een eigen spaceship naar andere planeten vliegen, hopelijk is het ook echt zo diepgaand als deze game. Iemand op een andere forum plaatste dit, in de zin van dat het iets betekent...maar volgens mij niet hoor.
Elke post waar PC-gaming vergeleken wordt met console-gaming is nutteloos. Console-gamers halen toch ook de handhelds er niet bij als vergelijking? Appels en peren, IMO.