Ah kijk dan kunnen ze met de X1 stoppen en meeliften op het succes van de PS4 Liever niet want dan heb je helemaal geen keuze meer en je moet gewoon nemen wat MS (of welke andere partij dan ook) maakt. Sowieso is concurrentie nooit slecht
Zal hier wel mee te maken hebben… http://www.wpcentral.com/sony-microsoft-windows-phone-device-2014
Een artikel vorig jaar zei hetzelfde. Die vroeg zich af waarom die fanboys zo blij lijken te zijn met slecht nieuws voor MS of Sony...of dat ze hopen dat eeen van de twee ermee stopt. Alsof dat goed nieuws zou betekenen voor ons gamers...echt niet. Sony/MS zou alleen maar luier worden en minder moeite doen, believe that.
Jep kijk maar naar het begin van de PS3, Sony werd verschrikkelijk arrogant en dacht dat ze het wel "eventjes" zouden winnen die generatie. Na een waardeloze start hebben ze het wel goed gemaakt uiteraard. Concurrentie houdt je scherp.
ze maken ook prima telefoon's maar naast tv's en telefoons zou ik niet zo snel iets van samsung kopen denk ik
Heb een telefoon, TV, PC scherm en een camera van Samsung. Ben wel fan van Samsung. Zijn altijd goede producten.
Ik heb na 5 jaar iphones gehad te hebben nu de Sony Experia Z gehaald. Ook gewoon glas/metaal net als iPhone, geen plastic Fisher Price telefoons zoals Samsung. En Android werkt daarbij ook nog eens beter. Wel beetje offtopic allemaal