Wacht gewoon nog 2 a 3 jaar, dan is er een Slim One zonder Kinect op de markt en kunnen we weer max gamen met Halo 5, gemaakt door Bungie (suprise, na Destiny doen ze Halo 5 en iedereen van 343 is ontslagen), en Halo 2 remake. En dan stopt Nintendo met de Wii U en brengt alle Mario games exclusief voor de One uit.
Hoe kom je daar bij? Router staat beneden en ik haal 85%-90% sterkte wat gelijk of zelfs beter is dan bij mijn telefoon of tablet
Bedoel ik ook niets met signaal sterkte maar meer met de upload snelheden. Xbox one zit met een 5Ghz zeer goed voor de toekomst ook. PS4 nog altijd een 2.4Ghz. Vooral de Amerikanen zijn hier niet Over te spreken.
amerikanen moeten ook gewoon wired spelen, ze laggen van zichzelf al erg genoeg met hun kut internet (of Gfiber na dan natuurlijk )
Eerste "Third Party" Steambox, deze ligt qua maat tussen de PS4 en Xbox One in. Zit een dikke AMD Radeon R9 270 in die de GPU's van de One en PS4 echt wegblaast, en dat voor maar 500 dollar. De komende dagen tijdens de CES zal er vast nog veel meer bekend worden over de verschillende Steam Boxes.
als we de meeste party titels zoals BF, nfs enz.. kunnen downloaden, dan kan dit wel eens een monsterbak worden die de GFX van de andere consoles weg blaast.
Het is een Steambox. Alles op Steam kun je erop spelen. Dat zijn meer games dan de One en PS4 ooit zullen hebben.
Geen idee, heb de laatste jaren nooit pc games gespeeld, laat staan steam op mijn pc gehad. Is geleden van Half life 2 dus geen idee hoe dat nu zit met steam
Zou je de DS4 op de steambox kunnen gebruiken? Ik ben zeer geïnteresseerd. Meer dan in de One als tweede next gen apparaat. Zou heerlijk zijn om eindelijk steam te hebben.
Hoe zit het trouwens straks met FPS games op de steambox? Speel je dan tegen alle andere gewone pc gebruikers die dus muis+toetsenbord gebruiken of zou het gefilterd kunnen worden op mensen met een steambox (die dus met controller spelen?) Volgens mij is Steam OS opensource dus als de DS4 niet standaard ondersteund wordt worden daar vast door users oplossingen voor gemaakt. Al weet ik niet of de luidspreker en trackpad zullen werken
Hoe zie je dat dan voor je? Aangepaste versies van de nieuwste games? Want je Steam Box blijft natuurlijk net als consoles statisch qua hardware.
Ik weet niet in hoeverre Valve het tot een echte console experience zal maken. Dat zullen we nog maar moeten afwachten. In eerste instantie blijft het natuurlijk gewoon een pc in een mooi jasje. Maar dan wel voor een heerlijke prijs.