Absoluut. Het is nu zelfs via Redcoon te bestellen, dus kan je nagaan. Maar toch zijn er denk ik mensen die het persé in Nederland in een winkel willen kopen. Maar dat kan ik ook mis hebben natuurlijk.
Screw een verlengkabel, zo blijf je bezig. Heb al genoeg kabels as it is en ik haat het. Headphones draadjes, dan draadjes van het receivertje van de headphones naar de 360 en als de batterijen leeg zijn moet je ook nog een play&charge kabel aan de controller hangen . (hoewel Sony dat laatste niet heeft) Ik begrijp het vooral niet van Sony, want de DS3 was prima qua accuduur. Gelukkig heeft MS het in elk geval verbeterd, terwijl het al prima was met de 360 controller.
Goed om zoveel positiviteit te horen over Kinect 2.0. Ik verwacht zelf nog altijd dat het even grappig is, maar dat ik het al gauw niet meer zal gebruiken en alle handelingen met de controller zal doen....toch...you never know.
Steambox is erg tof, maar is voor mij hetzelfde als een PC halen en dat mijn main systeem maken voor gaming....gaat hem niet worden omdat de meerderheid van vrienden op de console zitten en ik ga niet de exclusives van MS en Sony missen. Daarnaast zullen er denk ik ook wederom weer third party games komen die alleen voor console verschijnen.
Laatst bewerkt: 6 jan 2014