1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Krijg je dan binnen korte tijd niet hetzelfde gezeik als met games op de PC?:confused:

2. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik ook. Het is maar een raar product. Je moet over 2 a 3 jaar wel je steambox upgraden om de games op z'n mooist te kunnen spelen lijkt me? Dus blijft het nooit bij je initiële aanschafprijs.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

3. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is wel een tof concept.

Een "console" die je kan uitbreiden. Een console gaat nu al achter lopen op de PC, met een steam box zou dit verleden tijd moeten zijn. Maar dan is natuurlijk de vraag, wat gaat dit weer kosten.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zou het hele exclusieve idee verpesten imo.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut. Het is nu zelfs via Redcoon te bestellen, dus kan je nagaan. Maar toch zijn er denk ik mensen die het persé in Nederland in een winkel willen kopen. Maar dat kan ik ook mis hebben natuurlijk.

Screw een verlengkabel, zo blijf je bezig. Heb al genoeg kabels as it is en ik haat het. Headphones draadjes, dan draadjes van het receivertje van de headphones naar de 360 en als de batterijen leeg zijn moet je ook nog een play&charge kabel aan de controller hangen :D. (hoewel Sony dat laatste niet heeft) Ik begrijp het vooral niet van Sony, want de DS3 was prima qua accuduur. Gelukkig heeft MS het in elk geval verbeterd, terwijl het al prima was met de 360 controller.

Goed om zoveel positiviteit te horen over Kinect 2.0. Ik verwacht zelf nog altijd dat het even grappig is, maar dat ik het al gauw niet meer zal gebruiken en alle handelingen met de controller zal doen....toch...you never know.

Steambox is erg tof, maar is voor mij hetzelfde als een PC halen en dat mijn main systeem maken voor gaming....gaat hem niet worden omdat de meerderheid van vrienden op de console zitten en ik ga niet de exclusives van MS en Sony missen. Daarnaast zullen er denk ik ook wederom weer third party games komen die alleen voor console verschijnen.

Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  6. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ik weet nu wel zeker dat ik in de toekomst liever voor een systeem kies wat je vaker kunt upgraden dan dat ik mij weer jarenlang aan verouderde hardware moet zitten ergeren.

Aangezien games allemaal wel geoptimaliseerd zullen worden voor de Steambox zal het ook nog een stuk stabieler en makkelijker gaan worden dan nu op een reguliere PC het geval is.

PC puur voor te werken en een Steambox voor te gamen... Ik zie het al helemaal zitten! :b:

Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lelijk ding zeg, is het nou echt zo moeilijk.

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vind hem heel nice hoor. Is 499 alleen niet een beetje veel voor die specs??

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    +1

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    http://news.xbox.com/2014/01/xbox-one-january-thank-you

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als ze de bovenkant nou gewoon zwart hadden gemaakt...

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die groene lichten mogen ook wel weg. :p

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat mag ook wel. Maar misschien zijn die uit te schakelen. Kan iemand misschien even in PS de bovenkant zwart maken? :p

15. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De specs ook niet echt indrukwekkend, of vergis ik me nou? Voor die prijs?

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Die videokaart alleen al is bijna 200 dollar. ;)

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Maar waarom 500 GB HDD? Kom op, wat is het verschil in prijs nu met 1 TB? Dat heb je tegenwoordig minimaal nodig om wat games er op te zetten 8)

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk over een jaar of drie wel, dan haal ik of de Xbox One als die tegen die tijd in de slim versie er is, zonder Kinect. Of anders de SteamBox met een significante upgrade op de PS4.

Voelt nu een beetje zinloos nog.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mij lijkt het echt een hele mooie optie. Komt het dit jaar al uit? Hmm misschien wordt dan mijn keuze voor een nieuwe console wel :p. Indie games spreken mij de laatste tijd toch het meeste aan en dat is op de PC (en hopelijk op de steambox) echt nog steeds het beste. PC maar dan met het gemak van een console, yes please.

Kan je dat zelf niet doen?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Deel Deze Pagina