Halo 5 en 60fps zeiden ze vorig jaar tijdens E3. Man....hoe vet gaat dat worden, 60 fps! Broer (Titan1980) heeft vandaag een Xbox One gehaald bij de MM in Papenburg en ik ging met hem mee. Hele middag verder ermee gerommeld en man..ik vind het echt een retestrak ding. Een overduidelijke upgrade op de 360 ook, alles in het dashboard gaat zoveel sneller. Tuurlijk het zou een schande zijn geweest als dit niet het geval was...maar het blijft top. Nog even doorsparen en zelf ook eentje in huis halen. Hopelijk een Titanfall bundel.
Ik blijf erbij...Halo 4 is de shit. Ik vind het een supergame. Maar wellicht juist omdat de echte typische Halo dingen wat veranderd waren. Ik begrijp dus wel dat de hardcore fans balen..maar ja.
Ik hoop het voor ze, want dat is de laatste kans voor ze dat ik naast de PS4 een Xbox One koop! Of er moet nog een super-uber-mega vette Gears komen. @BigKabuto: Dat zeg je steeds, maar we hebben het meestal over de MP en die is best, eh... verkracht zegmaar. Zoals ik telkens zeg: De basis is goed, maar er is teveel poespas. Met Halo 4 wilde ze een groter publiek aanspreken (waaronder het CoD volk) en dat was een grote fout!
Ik heb genoten van de MP en hoopte nog meer te genieten toen ik de season pass haalde. De nieuwe maps kwamen echter te weinig voorbij en toen vond 343 het ineens een goed idee om die tyfus lelijke en boring-ass Forge maps in de rotation te smijten. Ik snap de vergelijking met CoD niet van mensen. Is het puur omdat het nu sneller is en perks? (al was dat in Reach toch ook al?) Hoe dan ook....343 heeft gezegd naar de feedback te luisteren. Hopelijk kunnen ze een goede tussenweg vinden. Fun voor de hardcore fanbase en ook leuk voor de mensen die 4 bruut vonden.
Nope. Dit heeft Sony weer lekker geregeld allemaal. X1 zijn er wel te vinden en zijn imho prima consoles. En word allemaal maar beter. (Trust me )
Dat ligt niet aan het feit dat MS meer heeft geproduceerd. Eerder aan het feit dat de PS4 populairder js
Jup, dat is wel een feit, maar als Sony dit in de gaten heeft gehad dan hadden meer moeten gaan produceren. Nu loopt sony achter de feiten aan te teleurgestelde gamers. MS heeft dit beter aangepakt hun wisten dat men de aantal niet zouden halen en heeft daarom bijna bij elk land de One heeft uitgesteld.
Ja meer fabrieken waar je over 3 maanden niks aan hebt. Uitstel beter aanpakken? Dat is beetje raar als je t mij vraagt. Een dikke fu vinger naar een x aantal landen vind ik echt niet beter voor elkaar
Jij denkt dat ze halverwege dachten van, we gaan het nu rustiger aan doen? soms is het to much gewoon. De mensen die er perse een wilde hebben en nodig hadden hebben er inmiddels 1. Teleurstellende gamers, denk dat dat wel mee valt. Ach er is altijd nog second choice toch?
Van ieder ander bedrijf had ik dat geloofd. Echter niet van MS. Als die iets niet doen is het aan hun klanten denken.