Ja sorry, Ik bedoel Bol jah. Ah oke. Anders doe ik het effe via m'n vader zun account. Maar het is dus wel mogelijk?
Enquête ook maar ingevuld. Ik wacht af. Ik neig zeer sterk naar de PS4, maar ik vind het nog te vroeg om te pre-orderen. Komende 2-3 maanden ga ik daar wel over beslissen. Het ligt eraan welk nieuws nog naar buiten komt en ook of er eventueel bundels komen. Zoals het er nu uit ziet wordt het de PS4 die ik ga pre-orderen. Desondanks wil ik de One nog niet helemaal afschrijven, ik ben over veel dingen negatief (op wat games en hier en daar een feature na) maar er kan nog veel gebeuren in de volgende maanden. Tegen beter weten in blijf ik toch hopen dat MS zijn policy aanpast. Ik zou het jammer vinden om van de Xbox trilogie af te moeten stappen.
Weet het iedereen haat Pachter. Hij had wel gelijk btw met de 399 voor PS4. Maar hij zegt ook dat eerst komende tijd publishers het toch niet gaan aandurven om die DRM in te voeren door de commotie. http://www.gametrailers.com/videos/1zpcu1/e3-2013-e3-2013--pachter-interview--stream-
Dat zou dan wel eens 2 in a row voor hem kunnen zijn. Een record voor de beste man. Hij zou daar zo maar gelijk in kunnen krijgen.
Heren/Dames, Dat DRM probleem van Microsoft geldt ook voor Sony op de lange termijn. Zij bepalen dat niet alleen maar ook de grote publishers,denk aan EA-Ubisoft-Activision etc.
Maar de xbox one is toch zo ingesteld dat elke game die je speelt vast zit aan je account? Bij de xbox one is het dus met elke game. Bij ps4 bij sommige dan.
Zie het zo, zelfs de grootste dorpsgek zegt wel een keer iets verstandigs in zijn leven. Nu is het toevallig Pachters beurt
Zoals ik zei. Ben de enige hier die "fan" van hem is. Of zoals hij zei. One of two in the whole world. Het is allemaal een mening van hem en hij bekijkt het vanuit een bedrijfs standpunt. En vaak schiet dat bij mensen in een verkeerd keelgat. Ik vind het wel interessant of die uiteindelijk gelijk heeft of niet.
Heb de PS4 net ook maar gepreorderd. Heb alleen nog geen games gehaald. BF4 kost €70 op bol.com Ik haal op launchday wel een aantal games bij de Mediamarkt.
Ik draag hem niet op handen, maar vind het wel interessant. Het is toch een andere kant van de game-industrie die we normaal gewoon niet zien. Maar neem hem niet serieus; zijn vak is inschatten, dus alles met een korrel zout.
wat is de release datum voor PS4 en Xbox One ? volgens mij komt Xbox One uit op 5 november maar hoe zit het met PS4 (holiday?)