1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Huh. Alles een app? Friendslist een app?

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Staat ook een stukje in waar jij het dacht ik van de week over had met Kinect dat het nog niet helemaal vlekkeloos werkt.
    Ach dat ding is ook pas net uit, bij PS4 werkt ook nog niet alles optimaal.

Laatst bewerkt: 8 jan 2014
  3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar ik mocht er geen mening over hebben want ik had er niet zelf mee gewerkt. Alleen een vriend van me 3x xbox go home hebben horen roepen en dat ding reageerde niet

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha sorry moet nog steeds lachen als mensen tegen hun apparaten praten:+
    Maar goed blijkbaar ben je niet de enige die vind dat het niet helemaal optimaal werkt.;)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind die invite en chat veranderingen wel onzinnig, dat werkte toch prima op de 360

Kan ik op de ps4 ook een melding krijgen als een vriend hetzelfde spel start als ik speel? (Zoals op de 360)

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hij zegt het verkeerd, want nogmaals de Kinect functioneert prima.

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Uiteraard.;):+

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Waarschijnlijk reageert de Kinect dan alleen op fanboys. :+

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Get Even: The Farm 51 officially announces its next-gen shooter

The announcement is now official, and Get Even has been confirmed for a 2015 launch on PC and next-gen formats, promising to remove the divide between single and multiplayer experiences in new ways. As you play through the single-player game, enemies encountered in the world will exist a real-world players online. The catch it you’ll never know who’s an AI bot or who’s a real person.

In a press release sent to VG247 The Farm 51 explained that the plot revolves around two intertwined narratives, and that the route taken by players throughout the campaign will determine the character’s personality, throwing elements of horror and thrillers into the mix to make things more tense. Environments are also scanned in to make them more feel more realistic and expansive.

The gunplay comes with some new features, such as using the in-game smartphone to sync with guns, enabling players to shoot around corners safely. These ‘corner-shot’ weapons can also be customised throughout the campaign.

In a statement, The Farm 51 CEO Wojtek Pazdur said, “As an independent developer, it would be foolish to go head-to-head with the larger ompanies and create a ‘me too’ knock-off, and frankly we wouldn’t be interested in doing it. We believe that there is still a ton of content and design creativity that has yet to be explored in first-person genre, as well as an audience beyond the warfare player – those are the people we are going for with Get Even.”

Laatst bewerkt: 8 jan 2014
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja VG247 is tot nu toe alles behalve gecharmeerd ervan. Gisteren las ik ook genoeg negatieve dingen van hun over de controller.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben het maar deels eens met dit artikel. Iedereen vraagt zich steeds af wie op deze 'pc's' zitten te wachten. Het antwoord is simpel: consolegamers.

Mooiere games (1080p60), tweakbare games, mods, steamsales (_O_), indies, humble bundle etc en dat allemaal op je console. En niet te vergeten: backwardscompatibility die een behoorlijk stuk groter is dan bij de consoles.

Ik snap ook niet waarom de steamboxes steeds worden vergeleken met een pc. Je vergelijkt een ps4 toch ook niet met een pc? Een PS4 is immers ook niet meer dan een klein kastje, pc hardware en een eigen OS.

Waar ik het wel mee eens ben is dat Valve er niet voor had moeten kiezen om zoveel versies uit te laten brengen door 3rd parties. Ze hadden zelf met 3 versies moeten komen en die in de spotlight moeten zetten.

Ik zie mezelf wel een Steambox bouwen aan het einde van dit jaar. Als ik die lijst van Jorrie bekijk (backlog + prijzen) dan lijk ik wel gek om dat niet te doen. SteamOS er op, codes redeemen en spelen maar :cool:

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha you said that...

14. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben geen PC gamer en ik snap het hele gedoe niet, je kan je PC toch ook aan je tv hangen?

Sent from Bathurst driving A Holden.

15. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yep en dat doet hij heel goed.

http://instagram.com/p/hDd660G8B3/

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Netjes! En de dude hoeft niet eens te roepen, gewoon heel normaal volume.

Tja die Steam Machine..is men niet gewoon goedkoper uit als ze zelf een PC bouwen dan? Want ook die X51 is erg mooi van Alienware, maar voor veel minder heb je een vergelijkbare of betere.

17. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De dude ben ik haha en inderdaad je kan het op een gewoon normale toon zeggen. Je hoeft niet te roepen of schreeuwen of wat dan ook. Gewoon normaal praten en het werkt en je hoeft dus geen perfect engels/amerikaans accent op te zetten om het voor elkaar te krijgen.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat doen veel mensen denk ik fout. Ze schreeuwen er naar. Wat ik kan begrijpen want dat moest idd wel met Kinect 1.0 en dan pakte die hem nog steeds niet. Maar met 2.0 kan je met een gewone toon het zeggen en pakt die hem bij mij altijd. Heeft er voor gezorgd dat ik hem meer gebruik dan ik verwacht had. Maar moet je zo ding per se hebben? Dat niet imo maar neemt niet weg dat die wel prima werkt. Zeker vergeleken met de 1.0.

19. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het spelen van spellen reageert de Kinect niet tot nauwelijks, zonder achtergrond geluid wel prima.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan moet je hem even opnieuw instellen. Zeker dat gedeelte met dat harde geluid die die test. :)

Deel Deze Pagina