Heb ik geeneens aan gedacht. Meer eigenlijk van ze willen natuurlijk een eigen controller verkopen. Weet ook niet waarom.
degene die het de wereld heeft ingeholpen (op neogaf gebanned) thuway heeft ook aangegeven dat het door middel van drivers wordt geoptimaliseerd.
Het is mooi voor de xbox one bezitters en ik wil, down the road (of via neckermann) ooit nog wel een xbox one, maar uiteindelijk maakt het voor de "vs" allemaal weinig uit. De ps4 is qua hardware zoveel krachtiger dat hij wel heel slecht geoptimaliseerd moet zijn wil de xbox one in de buurt komen.
Ik las het een paar dagen terug al op Kotaku. Bizar dat niemand hier op reageert. Tis gewoon fotorealistisch
@Kevf Ik moet eerst meer gameplay beelden zien voordat ik er een mening over kan hebben, het ziet er geweldig uit maar dit is naar mijn mening nog te weinig. In het verleden zijn vaker games uitgekomen die eerder er geweldig uitzagen en bij release gewoon minder waren. Overigens wel goed dat er laatste tijd weer nieuwe games zijn aangekondigd. - Alien - Evolve - Get Even
Dat laatste plaatje is in-game? Zeker weten? Want de officiƫle screenshots waren bij lange na niet zo fotorealistisch.
De Steambox doet mij vrij weinig. Upgraden blijft nodig en het kijken van specs ook. Het is dus gewoon een PC in een compacte behuizing met een Steam OS erop. Wat voor mij het probleem is en blijft is het aanbod van games. Veel games komen enkel op consoles uit. Indie games hebben mij nooit kunnen bekoren op een handjevol titels na. Wel grappig, vind het systeem dat Microsoft eerst aankondigde voor het hele online gebeuren op de One toch erg veel van Steam weg hebben. Microsoft werd toen echter zowat vermoord en Steam is de heilige. Als je de Kinect kalibreert en gewoon normaal praat, dan werkt het hier toch echt gewoon ok.