Reviews geven je een indruk van wat een spel is en of het misschien je smaak kan zijn maar qua objectieve feedback over kwaliteit kun je er in veel gevallen gewoon niet op aan Rev3games is idd wel redelijk okay nog maar ook die heb ik niet gehoord over de kapotte MP van BF4, was toch vooral lof over de MP
Lees je niet wat Hybrid en Del zeggen dan? Die werken er in. Maar ik kan mij hier niet druk over maken. Die reacties zijn imo dan ook overdreven. Ik kan mij de laatste review die mij overtuigd heeft, niet herinneren om eerlijk te zijn
Precies. Of games als Rambo. Ja, het gebeurt vaker, maar moeten we het dan maar goed vinden? Van een bedrijf vind ik het triest....en in het geval van MS IMO ook helemaal niet nodig. Volgens mij doet de Xbone het prima. Persoonlijk zou ik zo'n site meteen blokken. Wat velen dus ook doen. Gelukkig zijn er velen die er niet mee in gaan.
Oh die werken er in? nogmaals ik vroeg om sites die het nog meer doen want dan kan ik die ook negeren. "Elk groot bedrijf doet het" heb ik niets aan, nogmaals heb jij dan het antwoord op welke sites dit soort dingen nog meer doen? of is het meer een aanname?
Sites die niet snel een game van een grote adverteerder af zullen kraken? Gamespot, IGN, polygon, kies maar uit.. je kan denk ik beter vragen wie er nog echt objectief games af durft te kraken? Yahtzee, Angrry Joe, Totalbiscuit etc.. maar dan kom je dus uit bij Youtubers Elke site waar je het product waar je een review over leest ook geadverteerd ziet worden is niet objectief. Tenminste, zo gaat het in mijn ervaring bij uitgevers. Als klant X zoveel mm advertentieruimte koopt krijgt product Y van die krant geen objectieve beoordeling. Sterker nog, het is vaak zelfs direct gekoppeld, zeker bij dagbladen 'als jullie nou zoveel advertentieruimte kopen om je nieuw auto aan te kondigen dan gooien wij er gratis een 'recensie' van diezelfde auto bij in ergens in een katern achterin' is een hele normale verkooptactiek voor advertentieverkoop
Wat een heilige boontjes hier allemaal zeg. Blazen dingen op om niets. Als jullie allemaal zulke moraal riddertjes zijn dan hebben jullie vast geen smartphones van Sony, Samsung of HTC. Zij sjoemelen immers met benchmarks op smartphones. En jullie hebben al dan helemaal geen Samsung smartphone nadat ze een reclamebureau hebben ingehuurd om valse reviews te plaatsen over HTC smartphones om zo meer Galaxy S3's en S4's te kunnen verkopen. Wat ik dus bedoel is: chill! Dit gebeurd dus echt zo vaak. Als jullie zulke heilige boontjes en moraalridders zijn dan zou dus niemand nog iets in huis kunnen hebben wat ze echt willen hebben maar niet kunnen hebben omdat alle bedrijven "vuile" spelletjes spelen. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Kijk dit is al wat redelijk duidelijker, Polygon wist ik wel dat die MS minded waren, IGN had ik ook wel redelijk mijn twijfels bij maar Gamespot. Maar ook dit zijn toch wel dingen waarvan wij denken dat het zo is.. Kijk het zal absoluut zo zijn daar niet van, maar net zoals Machinima heb je toch wel gelijk een duidelijk voorbeeld en sta je gelijk als site flink voor lul. Kan me niet herinneren dat IGN of Gamespot iets dergelijks gedaan hebben dat uit is gekomen.
Lees dit maar eens http://legendarygamersoapbox.blogspot.nl/2007/11/kane-lynch-gamespot-scandal.html Gamespot heeft dus zelfs Jeff Gerstmann ontslagen omdat de adverteerder niet blij was met een negatieve review Hoe denk je dat de rest die daar werkt dan zijn/haar baan houd? Door de adverteerders tevreden te houden. Het is niet zo direct als 'hier is x euro voor een positieve review' maar het komt op hetzelfde neer Wees positief of ik adverteer niet meer en je gaat failliet (en ps. ontsla die kerel die negatief over ons was) Wat MS nu doet is hetzelfde als wat Sony in 2006 deed met de PSP , postieve filmpjes verspreiden die onafhankelijk lijken maar het niet zijn. Big fucking deal Ik snap niet dat we daar nu een punt van maken terwijl de zogenaamde 'objectieve' gaming pers veel en veel erger is. Qua youtubers weet je zelf wel wie okay is en wie niet, qua grote sites is iedereen verdacht puur vanwege het verdienmodel. De adverteerder is de baas , net als in de traditionele media
Ohja kan me het wel herinneren van dat Kane and Lynch verhaal ja, dat was inderdaad een faal. Je hebt dan wat gamespot betreft helemaal gelijk, ik was simpel op zoek naar sites die niet betrouwbaar zijn thanks dude. Het was een simpele vraag die sommige niet begrepen blijkbaar.
Tsja die "objectieve" pers ziet nu kans om als moraalridders te fungeren en ondertussen lekker hun page views te boosten met artikelen over dit. Dit is ook bs. Ze hebben beide wel dezelfde baas. Ik heb ook geen contact met sommige afdelingen maar dat neemt niet weg dat ze elkaar niet kunnen beïnvloeden.
Ik trek me de afgelopen jaren weinig van reviews aan. Bij teveel van de grote sites is inmiddels wel gebleken dat er niet objectief word gereviewd, maar dat er word gereviewd d.m.v. sponsoring. Lijkt de laatste tijd alleen maar erger en erger te worden.
Users report PlayStation 4 error corrupting save files ! PlayStation 4 early adopters are experiencing a widespread data corruption error resulting in lost progress and unplayable games, according to frequent reports in a 34-page PlayStation Forum thread. http://www.joystiq.com/2014/01/20/report-playstation-4-error-is-corrupting-user-save-files/ Dat is nou vervelend zeg.
Erg klote voor de mensen die dit overkomen is. Zelf heb ik er geen last van. Sony is al bezig met zoeken naar een oplossing. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
is het lokale corruptie of komt het door het syncen naar de cloud storage? als dat laatste het geval is kunnen we dat dan ook uit zetten tot er een fix is?
+1, en Killzone btw ook niet Voor iedereen die die hele Machinima hype volgt, Totalbiscuit doet een boekje open over het soort contracten waar youtubers mee te maken hebben [yt]WjObpd5U33U[/yt] En er komen steeds meer voorbeelden boven drijven ( verassend ) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=755600