City is letterlijk gesloten door de komst van Pathe....Pathe heeft toen nog een half jaar aan de riksbios gedaan en ze zijn er toen mee opgehouden Sneakpreview is er weer. Gewoon weer op dinsdag, hetzelfde pand alleen dan in Images. Ik zal mezelf even een waarschuwing geven omdat ik off-topic ga om het toch nog een beeeeetje op de rit te houden: Op Kotaku staat nu een stuk over Tomb Raider waarin wordt aangegeven dat de consoleversies beter zijn dan de pc versie van vorig jaar: http://kotaku.com/tomb-raider-on-ps4-is-more-definitive-than-on-xbox-o-1508613136 pc: x1:
Ik heb dat stuk gelezen maar het is heel erg appels met peren vergelijken De definitive versie heeft effecten , animaties en physics die de versie van vorig jaar niet had. Dus ja , dat mis je dus in de PC versie. Maar op een goede pc kun je natuurlijk 1440p op 120fps op Ultra.. Het zal alleen nooit die effecten krijgen die vorig jaar nog niet in de game zaten
Seieus? PR praat is nooit interessant.:b: Wat had je dan verwacht van MS? Dat ze zeggen dat het een big deal is? Denk effe na man.
Vandaag weer eens eventjes op de PS4 gespeeld in de MediaMarkt, althans in hoeverre dat nog mogelijk was met de ondertussen al om zeep geholpen controllers (of toch normale slijtage bij intensief gebruik?)... Zat bij beide controllers geen rubber meer op de sticks, en de triggers plus shoulder-buttons werkten ook al niet echt soepeltjes meer. Goede reclame!
Ik had eerlijk gezegd dat ze helemaal niks zouden zeggen. Ze maken het zichzelf alleen maar moeilijker. Je hoort Sony er niet meer over en Nintendo ook niet (heeft ook een paar multiplats toch?). Als MS slim is kappen ze gewoon met reageren. Sure dan hou je een paar fanatieke gamers, myself included, die het wel interessant blijft vinden om te zien wat de verschillen zijn maar het wordt dan na een tijdje gewoon meer een gegeven feit dan dat het elke keer weer zo breed wordt uitgemeten. Deze pr-praat is alleen maar olie op het vuur. Als ik een gamejournalist was wist ik wel wat mijn eerstvolgende vragen aan deze heren zouden zijn.
Ik denk dat ik eruit ben Ik ga deze gen gewoon voor beide consoles, op beide consoles komen exclusives die ik graag wil hebben, PS4 is meer indie gericht (what I like), maar de mensen waarmee ik op de xbox360 zat gaan allemaal voor de One. Dan kan ik de MP en coop games voor die console halen en op de PS4 singleplayer games die dan denk ik mooier ogen en draaien dan op de One. Ik heb de One nog in de pre-order staan van vorig jaar met de day one edition, dus dan kan ik die mooi laten staan. Voordat die in NL komt, zijn we toch alweer aan het einde van dit jaar denk ik én ik krijg 2 gratis games erbij Dan eerst maar eens op zoek naar een PS4
Ja, maar je hoort Nintendo nergens over, dat is het hele probleem. Die steken hun kop in het zand en hopen dat het uiteindelijk nog goed komt. Ze moeten gewoon beginnen met Iwata en zijn vriendjes van hun functie te ontdoen.
Altijd gelijk het begrip 'fanboy' dat voorbij komt als je iets negatiefs zegt. Neem van mij aan, over de Xbox One ben ik nog negatiever! Maar wees eerlijk, zoiets kun je toch niet in de winkel laten staan om reclame te maken. De DS3 controllers ernaast die al een heel stuk langer worden misbruikt door bezoekers van de MM zagen er nog een stuk 'frisser' uit.
Er zijn ook veel problemen met de PS4 controller. Kapot rubber op de sticks, het blijven hangen van de shoulderbuttons en het niet meer reageren van de controller in het algemeen zijn veel voorkomende problemen. Kwalitatief gezien vind ik de DS4 een flink stap terug tov de DS3.
Wat betreft de DS4 heb ik vooralanog geen enkele problemen ermee geen hangende knoppen of rubber dat stuk gaat. Erg raar. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Haha, ja dat is wel weer duidelijk! Zover ik weet was het trouwens altijd 2 jaar standaard op de consoles en 1 jaar op accessoires, maar kan veranderd zijn.