Ik weet nou niet of die tweede tweet positief of negatief moet zijn? Zo jammer dat Black Tusk met Gears moet werken , had veel liever Shangheist gezien. Ben evengoed reuze benieuwd, vooral naar de graphics.
Ik hoop dat die serie iets nieuws gaat doen, kan me herinneren dat veel mensen van het oude warhammer 40k Space marine team naar black tusk zijn gegaan... Dus wie weet jump of jetpacks in gears!
Als er niks nieuws gebeurd gaan mensen ook zeuren, het is de kunst om te innoveren en toch vertrouwd te voelen. Als het gewoon Gears 1 is met een nextgen paint dan ben ik niet tevreden, maak dan gewoon een hd port.
Dat is juist wat men wilt en geloof me. Niemand gaat zeuren. Na Judgment die de hele game anders heeft gemaakt.
Idd lijkt net of mensen dat willen. Je had de reacties moeten zien toen die insider gisteravond op Neogaf zei dat er een Halo 2 remake ging komen met MP servers etc. Thread ging helemaal los alsof Halo 5 niet meer bestond.
positief natuurlijk, Naughty Dog loopt altijd voorop qua graphics Zij haalden met Uncharted 2 in 2008 al meer uit de ps3 dan de meeste andere ontwikkelaars in de 5 jaar daarna lukte
Oh dat zeker, maar Sony's first Naught Dog game kan ook op Crash Bandicoot of Way of the Warrior opgevat worden
En terecht Halo 2 was de arena shooter van de Xbox die door hardcore en casual spelers massaal gespeeld werd. Halo 4 is zo hard verpest dat men tegenwoordig lage verwachtingen heeft van Halo 5. Het is wat UpInSmoke0611 zegt, men wil juist dat zulke triple A shooters terug na hun roots gaan. Als ze dat doen met Gow en Halo word de XBone weer de console voor de shooter liefhebber.
Ja kijk naar Halo 4 en Judgment, probeerde groter (cod) publiek aan te spreken. Veel kritiek van fanbase, Gears franchise bijna dood. Als MS daar nu niet van leert. Als Halo 5 weer als 2/3 wordt koop ik mn Xbone dan.
Halo Ann 2 op de 360 neem ik aan? Wel leuk, die beta voor Halo 5! Zo weet ik of ik alvast wat geld opzij moet zetten voor de Xbone.
Januari en al zoveel leaks...afwachten hoeveel er waar is natuurlijk. Beter blijven er wel verrassingen voor E3 over.
Best wel leuk om te horen qua Halo's (en Gears ook wel), ben benieuwd. Kinect-loze bundels ergens later dit jaar en het heeft weer potentie...
Ik denk niet dat kinectloze bundels komen, want dan zijn de eerste voor niks door den strotten geduwd
Kinectloos gaat niet gebeuren nee. MS ziet daar teveel potentie in om ermee te stoppen. Opzich zou een X1 zonder bluray disc en 100 euro goedkoper wel ok zijn. Zolang de external hdd support er dan maar wel is tegen die tijd. Maar mensen met een tyfustrage verbinding...zoals ik....tja...