1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens iemand op UnionVGF iemand die niet alleen maar onzin lult:

http://unionvgf.com/index.php?threads/the-xbox-one-thread-v4-0.2836/page-4#post-113512

Waarschijnlijk bullshit....maar dat weet je sowieso nooit met die.....insiders.

Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat meer sensatie is sowieso wel fijn, die geruchten zijn altijd leuk om te lezen.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het verkoopt aardig maar het is wel een hele logische actie,

je trekt twijfelaars naar je nieuwe apparaat met minimale kosten en als iemand hier gebruik van maakt geven ze niet alleen die 400 euro uit maar gaan ze natuurlijk ook geld uitgeven aan accesoires en games

en daarnaast maak je met inruil je console dus qua bijbetaling net zo duur als de retail van de ps4, dat kan twijfelaars ook over de streep trekken

ondertussen verkoopt de 360 ook nog lekker door , qua aantallen doet die het nog het beste van de last-gen + WiiU

Ik vind het een heel logische stap , de early adopters die direct meteen de retail prijs betalen hebben ze nu wel binnen, nu de rest overhalen. Het is nog te vroeg voor andere SKU's of pricedrops dus ga je denken aan zoiets als dit

je moet ook rekening houden met het feit dat in de US heel veel gamers hun games allemaal via Gamefly 'huren' of direct na uitspelen weer inruilen bij Gamestop , oftewel die zijn niet zo invested in de 360 als apparaat.

Velen van ons hebben een kast vol games staan en zullen de hardware dan ook niet direct weg doen

maar als je alleen de nieuwste fifa, madden of CoD speelt is het anders.

Ik vind dit wel een slimme zet

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan ook je 360 inleveren en krijg je ook 100 euro korting. Snap niet wat daar malloot aan is? Is toch een prima actie.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ze hier tzt ook zo'n actie doen zie ik mezelf er wel gebruik van maken, heb nog wel een oude 360 over waar ik nooit meer 100 euro voor ga krijgen :+

m'n 250gb slim hou ik sowieso tot ik dark souls II kapot heb gespeeld

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ligt eraan, voor m'n Elite kreeg ik ook nog 100.

9. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Microsoft begint aardig wanhopig te worden als die actie daadwerkelijk waar blijkt te zijn...

Nu je 'oude' console inleveren vind ik niet bepaald een slimme zet gezien het gebrek aan (goede) games op die nieuwe consoles. Die paar mensen met een Xbox One in mijn vriendenlijst spelen momenteel allemaal alweer meer uren op de 360 dan op de One. :emo:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan doe je het toch niet. Snap echt niet dat hier weer zo punt van gemaakt wordt.
    Deze acties komen altijd voorbij. Het is echt niks nieuws en het is mooi als je toch van plan was een One te halen en je nog een current gen hebt staan.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik Zou het wel willen inruilen maar dan wil ik wel dat mijn Xbox360 spellen gewoon werken (mag ook downloadable zijn) Maar dat is (nu) dus niet het geval.

Ik wacht met kopen totdat pes 2015 er is of een andere goeie game!
    Momenteel vind ik het te magertjes qua games (had meer gehoopt op Forza en fifa maar heb daar nog geen 500 euro voor over!

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Hahah komt die reactie echt van Sony? Want ik vind hem wel goed! En voor een ps3 krijg je nog wel meer dan €100 hier in NL. In amerika wss ook nog wel meer dan $100, vooral als je er spellen en extra gamepads bij hebt. Maar niks mis met die actie van MS hoor, zullen vast mensen gebruik van maken.

13. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Microsoft moet gewoon lef tonen en wat aan de prijs van de Xbox One doen, simpel!

Op die manier kom je serieuzer en sterker over dan met zo'n actie wat ze nu bedacht hebben. Tevens win je met een price-drop ook sneller twijfelaars of mensen die nog helemaal geen console bezitten. Nu richten ze zich eigenlijk op de verkeerde doelgroep is mijn mening.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon onderdeel van Recycle for Rewards die al jaren bestaat waar zijn ook wat aan verdienen. Gewoon de prijs omlaag gooien kan niet.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jawel...

dump Kinect xD... ze halen die 8% reserved voor Kinect ook al weg, nu de cam nog

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap de reacties ook niet zo, volgens mij is dit een vrij standaard verhaal bij elke nieuwe generatie

lever je ouwe meuk in en krijg X als je meteen veel geld uitgeeft aan ons nieuwe ding

gaat met telefoons en laptops en noem maar op toch ook zo

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar dit is bij ms stores zelf. Niet bij een game stop ofzo

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    so what , apple stores doen hetzelfde met grote regelmaat

en als retailers dit soort acties doen gaat het meestal ook in overleg met uitgevers/platformhouders

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit dat eigenlijk met Kinect als ze dat inderdaad gaan doen? Gaat het gevolgen voor Kinect hebben of wordt het op dit moment niet eens gebruikt door Kinect?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het gaat natuurlijk om het feit dat ze roepen: ditch your ps3.

Deel Deze Pagina