1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan bedoel ik echt het nieuws. Neogaf nieuws zeg maar. Niet Gamekings nieuws. :)

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Neogaf? What you talkin bout Willis? ;)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De 360 is hier dagelijks aan, vermaak me super met dat ding nog en vele onuitgespeelde games. De Xbox One komt hier later dit jaar, wanneer ik het kan veroorloven. Verder vind ik niet dat ze een slechte weg hebben gekozen, heb zelf geen probleem met Kinect. Maar daar kan ik pas echt over oordelen wanneer ik eentje heb.

Dat gerucht van vorige week met die lijst van al die landen, als die shit legit is...zou je verwachten dat dit officieel bekend gemaakt wordt deze maand. Het is nog maar het begin van februari, maar toch....het is gewoon inderdaad een hele trieste zooi daar bij MS, qua hoe ze dit aanpakken. Fucking communiceer....damn. Ze kunnen echter moeilijk voor eeuwig stil blijven....

Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ongetwijfeld is Microsoft nog pissed over de RODD rechtzaak die we toen gewonnen hebben. ;)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zal het zijn idd. :D

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan onderschat je VR. VR is een platform wat ook echt een andere manier van gamen (en meer) gaat brengen. Kinect is een gimmick.

MS Nederland zou aan de hand van ingelogde X1's een beeld kunnen geven van het aantal X1's in Nederland.

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vind het nog steeds raar om tegen kinect te lullen :+ denk wel dat ik volgende week dat ding afkoppel.
    Vooralsnog zie ik de nut er niet van in of misschien is het inderdaad gewoon wennen.

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Kinect droppen lijkt mij hoogstonwaarschijnlijk. Las gister een artikel, weet niet meer of die hier gepost was, maar als ze de Kinect droppen wordt de One een 'me too'-product tov de PS4 die getergd zal worden door resolutie- en framerate vergelijkingen bij elke grote multiplat die uitkomt.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo. Gewoon 2 bundels. 400. 500 voor de mensen die de "waarde" van kinect inzien

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan sta je nog steeds met zo ding op je hoofd in de huiskamer. ;)

11. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Vergis je niet! Al mijn kameraden hebben er 1 en die hebben nog nooit op een xboxforum gezeten. Om maar een voorbeeld te geven.
    En nee dat zegt niet dat ik weinig vrienden heb:+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Neemt niet weg dat het heel veel lijkt als je puur hier op het forum kijkt. Vergeleken met wat ze zouden verkopen als ze die hier gewoon verkocht wordt.

13. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Als je dit forum als maatstaf neemt dan staan er dus inderdaad veel One's in Nederland, dit neemt uiteraard niet weg dat als hij hier al uit zou zijn er nog veel meer zouden zijn.

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je hier puur op het forum kijkt dan zijn er meer PS4s gekocht dan een X1.
    Slechts enkele leden stuk of 15 a 20 hebben een One gekocht en de rest allemaal een PS4.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn er wel een stuk meer als 20 hoor. Zullen heus wel aardig wat geïmporteerde consoles zijn in Nederland maar dat heeft niks te maken dat we nog niks gehoord hebben over een Nederlandse release. Waar deze discussie over begon.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Kinect of niet, het is allemaal leuk en aardig.
    Maar mocht Halo 2 Anniversary uitkomen met een vrijwel identieke MP als Halo 2 dan koop ik die One zo hard dat willen jullie niet weten.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Mijn god...:lol:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    serieus? Voor een remake van een Halo mp?! 8)

die potjes kan je ongetwijfeld nog wel op een andere manier spelen.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Xboxconnect of een lan-party? Beetje omslachtig allemaal.

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MGS ground zeroes mooier op PS4, verschillen gaan nog even door..

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes "looks slightly better on the PS4 compared to the Xbox One", according to Game Informer - a feeling reportedly shared by director Hideo Kojima.

Discussing the game's visuals following a hands-on playtest in its latest issue, Game Informer states that "Kojima Productions’ hard work under the hood pays off in the graphics department," noting Fox Engine's impressive lighting and the sight of "watchtowers [crumbling] to hundreds of pieces with an RPG shot".

However, it later adds that "Kojima notes that MGS V looks slightly better on the PS4 compared to the Xbox One, something we also noted before he mentioned it."

It isn't clear from the article how the two versions differ from one another, or whether one runs at a lower native resolution than the other.

A Konami representative told VideoGamer.com that they were unable to confirm the native resolution and frame rates of the two versions when contacted about any potential differences last week.

The revelation will come as a further blow to Microsoft which has already seen major titles like Tomb Raider: Definitive Edition, Call of Duty: Ghosts and Battlefield 4 perform worse on Xbox One than PS4.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes launches on Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 and PS3 on March 21, with MGS5: The Phantom Pain following at a later date.

Sent from my C6603 using Tapatalk

Deel Deze Pagina