1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Ravnoss

Ravnoss Praetorian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een toevoeging ten opzichte van een normale TV. Maar je moet er wel voor zorgen dat je een goede donkere kamer hebt en de ruimte voor hebben. Hoe groter het beeld, hoe groter de immersie wat mij betreft.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou niet kunnen multiplayeren op zo een groot scherm

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Natuurlijk wel, je went er zo aan.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kan me altijd beter concentreren op een kleiner scherm.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Neuh. Te groot man.

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope.... ;-)

Foto is crap en heel snel geschoten hahahaha

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb zelf een hele tijd een 50 inch plasma en toen een jaartje 60 inch plasma. Nu weer volop terug bij de beamer en gamen met 100 inch of hoger blijft te bruut, ongelooflijk vette ervaring blijft dat toch. Het went wel, best snel ook....maar tja...most things in life do. Wat voor beamer heb je en projecteer je op de muur of op een scherm/doek?

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Cod kun je geen multiplayer noemen :+

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hahaha.... Tuurlijk wel. Search and destroy

10. Ravnoss

Ravnoss Praetorian

Leuk Bevonden:
    0
    Beamer is een Benq w1070, was net uit toen ik op zoek ging en was volgens alle reviews eigenlijk waanzinnige "bang for buck". Qua beeld is het ook een prima ding, maar hij maakt me net iets te veel herrie voor het fijne. Verder projecteer ik op een scherm. 100" Beamax.

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    En niet onbelangrijk, de inputlag is binnen de norm en zelfs erg laag te noemen voor projectors. Dit wat alleen maar ten goede komt bij online gaming en met name bij shooters.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox One’s eSRAM Too Small to Output Games At 1080p But Will Catch up to PS4 – Rebellion Games
    Sniper Elite 3 senior producer Jean-Baptiste Bolcato talks about the challenges of developing on the Xbox One.

http://gamingbolt.com/xbox-ones-esr...080p-but-will-catch-up-to-ps4-rebellion-games

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dat idee had ik al. Maar niet van dat de ontwikkelaars zwaar hadden met Esram en ook het bijna niet meer zagen zitten. Gelukkig komt er binnenkort een update voor ontwikkelaars, om de ontwikkeling makkelijker te maken.

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    BOOM !!!

15. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Achja, het komt allemaal wel goed met de One. Zag het positief in en het blijkt ook wel zo.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    welk artikel hebben jullie gelezen?

Want ik zie niks nieuws in wat hij zegt

'One is lastiger maar hopelijk kunnen we het verschil in de toekomst met betere drivers en middleware zo klein mogelijk maken'

dat is toch altijd al de boodschap geweest

feit blijft dat er een bottleneck in zit die niet nodig was geweest die het developers onnodig lastig maakt

17. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Betere drivers zijn al onderweg aldus Microsoft. Feit blijft nog steeds dat de PS4 sterker is en op een makkelijker en save manier om is gegaan met de PS4 werkgeheugen.
    X1 heeft voor Esram gekozen en dit zat ook in de 360. Ergens is het dus wel goed de Esram.

Ik pas ' gehoord ' dat de X1 nog wat verrassingen kan gaan geven met belichtingen Direct 11. Wat de PS4 niet kan. We zullen het nog steeds zien in de toekomst.

Laatst bewerkt: 9 feb 2014
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    They are releasing a new SDK that’s much faster and we will be comfortably running at 1080p on Xbox One.

Dit geeft aan dat Microsoft nieuwe drivers uit gaat brengen en de ontwikkelaar steeds vertrouwder raakt met de Xbox One zodat ze er steeds meer uit kunnen gaan halen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MS is veel meer een softwarebedrijf dan Sony, dus ik geloof wel dat MS daar relatief winst kan pakken

maar de bottleneck blijft, en dat is een onoverbrugbare factor die er in ieder geval voor gaat zorgen dat de One de PS4 nooit in kan halen

en dat is gewoon zonde en jammer

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft het toch ook niet over inhalen. :)
    Dit is gewoon prima nieuws voor beide. Als ze meer uit de One kunnen halen dan is dat gelijk ook goed voor de PS4

Deel Deze Pagina