Bizar eigenlijk dat tegenwoordig al alpha en beta's worden beoordeeld etc. Moet zeggen dat ik er totaal geen last van heb. Voor mij voelt het dat die altijd constant op 60fps is.
Ik weet BF3 beta nog wel als dat de uiteindelijke game was geworden, was dat echt niet speelbaar geweest Maar jij was toch juist de persoon die het merkte als iets 60 fps is en dan wegzakt? Lijkt mij niet dat die sites dat verzinnen
En ook geen PC ? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de ervaringen van iemand die gevoelig is voor de fps. Ik krijg namelijk hele slaperige ogen als de framerate afzakt. Heb liever een steady 30 fps waar je na een paar minuten volledig aan gewend bent, in plaats van een constante schommeling tussen 40/50-60 fps.
Ik ook. Bij BF4 merk ik dat wel. Maar bij Titanfall heb ik eigenlijk nog helemaal niks gemerkt. En zeker niet 35fps ofzo.
Zoals ik zeg. Bij BF3 merkte ik niks van wazig beeld ofzo. Misschien kwam het door de blue filter van BF3. Maar in BF4 is het echt erg dan. Alsof ik dronken naar een beeld kijk.
Hoe kan dat? Ik heb echt werkelijk geen problemen daarmee als mijn Sharpness op 0 staat. Welke tv heb je?
Ik snap het niet... Is dit dan echt wat de xbox one alleen maar aankan? het spel ziet er niet super mooi uit, eigenlijk een beetje standaard, en dan ook nog op 700P? ofzo iets in die buurt? en dan ook nog eens 30 fps? En zijn er nou spellen voor de xbox one die wel op 1080p zitten?
Hopelijk gaan mensen niet weer blindstaren op die 35fps. Het is 99% van de tijd gewoon netjes 60fps en het blijft een beta.
Hoe oud is de build eigenlijk die ze voor de beta gebruiken? Mocht die redelijk recent zijn denk ik niet dat ze alles voor de release kunnen wegpoetsen, is die al een paar maanden oud hoeft er niet zo veel aan de hand te zijn
Je weet wel dat dit een beta is he ? de uiteindelijke game zal rond de 900p zitten dacht ik en de fps zal héél waarschijnlijk ook een stuk beter worden
Game loopt nog soepeler dan BF4 dat wil wel wat zeggen. B) en ik merk echt wel de 60fps en voor 780p ziet de game er prima uit.