Mallakai Het ding kreeg ik in eerste instantie gratis, tuurlijk ben ik dan geinteresseert. Ik gaf mijn reden aan waarom ik evt de console zou willen weg doen. *)
Tsja, mijn X1 lag ook even stof te happen totdat de Titanfall beta kwam, daarvoor wel KI gespeeld maar ik wacht weer even op wat nieuws.
Deels wel idd. Ik had zin in een nieuwe console en kan niet wakker liggen van de aanschafprijs. Daarnaast game ik al langere tijd op meerdere consoles. Het stof happen komt deels ook door een aantal tegenvallers: - Driveclub uitgesteld - Meer verwacht van Rivals - Meer verwacht van de mp van KZ - Gehoopt op Planetside 2 - Gehoopt op al 1 full game via plus Dus ja ik wist wat de launch-lineup was maar toch pakt het wat negatief uit. Het komt echter ook door de aanschaf van een Vita en het feit dat Playstation Plus echt bizarre games heeft voor de PS3 en Vita: Bioshock Infinite, Last Light, Dragon's Dogma etc. Op die consoles zijn atm dus gewoon toffere spellen te spelen. Overigens speel ik TR nu wel met plezier op de PS4. Dus 'hapt ie nog maar een beetje stof'
Mijne ligt altijd stof te happen. één of andere manier trekt de X1 veel stof aan. Ga je Titanfall kopen?
Nice! Is splitscreen albekend voor Titanfall? Pvz Garden Warfare wil ik ook graag hebben. Heb 'm al gezien voor 36,- mooi prijsje igg.
Volgens mij zou Titanfall geen splitscreen krijgen, maar dat weet ik dan weer niet zeker. Wel nice is dat PvZ: Garden Warfare gewoon 1080p is met 60fps .
Mijn PS4 ligt ook stof te happen. Speel momenteel Metro en vanaf morgen Donkey Kong. Volgende week Thief, dan stof ik mn PS4 weer af.
Tot dusver ben ik juist erg tevreden met mijn PS4 en speel ik er dagelijks op. Games als FIFA 14, Battlefield 4 en Tomb Raider (mijn drie games) zijn weliswaar verkrijgbaar op de Xbox 360 en Xbox One maar voor mij zijn het prima games om mij bezig te houden. Reden dat ik deze niet op de Xbox One speel is omdat ik de PS4 kon bemachtigen bij de launch, de Xbox One nog steeds nergens te koop is in Nederland en ik het vertrouwen in Microsoft ben kwijt geraakt sinds vorig jaar. Ja, ik kan nu geen Dead Rising 3 en Titanfall spelen maar daar tegenover staat dat er in de toekomst ongetwijfeld dikke console exclusives zullen uitkomen op de Playstation 4. Infamous, The Order, Uncharted als overduidelijke voorbeelden (al moeten Infamous en The Order dit nog wel bewijzen aan mij). En er zullen ongetwijfeld meer voorbeelden volgen dit jaar. De prijs, de rare beslissingen en slechte communicatie plus het feit dat de console nergens meer te koop is van Microsoft deed mij de doorslag om een PS4 te kopen. Tel daarbij op dat ik erg tevreden ben met de controller (had ik niet verwacht), Playstation Plus (Resogun en Outlast zijn echt wel toffe games, en dat voor niks!), en de games in de toekomst ben ik nog steeds erg blij met mijn keuze. Games als Titanfall en Dead Rising 3 zal ik moeten missen maar ik weet dat daar tegenover dikke games zullen staan op de Playstation 4. En games als Plants vs Zombies: Garden Warfare, dat interesseert mij gewoon niet. En van de zoveelste Halo en Gears of War werd ik ook moe. (net als de zoveelste Call of Duty, Assassin's Creed en ga zo maar door)
Stofhappen? Ik heb juist te weinig tijd voor de spellen die ik inmiddels heb. Heel veel tijd gestoken in Forza 5 en Battlefield 4, daar ben ik eigenlijk nog niet klaar mee. Stiekem vind ik Zoo Tycoon ook wel erg leuk. Gekocht met het excuus dat mijn dochtertje de dieren erg leuk vind,maar daar zit inmiddels ook al behoorlijk wat uren in en wil ik toch wel uitspelen. De Titanfall beta was vermakelijk, en dat wordt dan de volgende aanschaf. En dat terwijl ik tweedehands Dead Rising heb gekocht, maar nog niet aan toe gekomen. (even wachten tot mijn maatje hem ook heeft aangeschaft) Oh ja en FIFA en Killer Instinct stonden al op de Xbox, maar aangezien dat niet mijn type spellen zijn maak ik daar al helemaal geen tijd voor. Eigenlijk wil ik Ryse ook nog spelen, maar die komt over een paar maanden wel. Hoezo lack of games?
De ps4 ook hoor, is ook echt een stofmagneet en je ziet t ook meteen op dat glanzende stuk, veel meer dan op bijv de doffe ps3 slim
Nee. Maar daar had die het ook niet over. Maar ja als de Nederlandse locale komt ga ik het nog steeds niet gebruiken. 45 euro games van US MP ftw.
Prima, maar ik vind het gewoon zó slecht van Microsoft dat die nergens in een fysieke winkel te halen is. En er is gewoon niets over bekend. Daarbij ben ik geen voorstander van digital games, tenzij het echt een spot aanbieding is. Dus van de US MP zou ik bijna tot geen gebruik maken.