Erg slecht. Maar goed op de ps4 een uitzondering. Op de X1 moet je het met 720p doen en 30 fps. Crisis dat is toch te sneu voor woorden.
Zelfs in het begin van deze gen mag je beter verwachten, waarom kan het bij de PC al jaren en nu niet?
De reden dat MS niks over de One zegt is omdat er vast een of andere regelgeving is die het foktop maakt omdat ding hier uit te brengen. De One komt hier pas op z'n vroeg in oktober. Mark my words.
BF4 is ook 900p op PS4 Maar het is absoluut sneu. In het begin boeide dat prijsverschil me ook niet heel erg, maar toen was het ook nog niet echt bekend dat de verschillen zo groot zouden worden. Als dit gerucht waar is...zal die nieuwe SKU maar weinig helpen denk ik...of die is er gewoon nog niet.
Nee die gaan ze eruit halen maar daarvoor moesten ze eerst een remote hebben. Let op, morgen xbox zonder kinect en remote al in stores
Eerlijk gezegd een aankondiging van een Kinectloze Xbox One tijdens E3 zie ik nog wel gebeuren eigenlijk. En dan mag die prijs ook meteen 100 euro lager uiteraard.
Ja? What made you change your mind. En ik zie dat ook gebeuren en DAN pas een launch in overige landen. Als je toch al Titanfall mist, dan zie ik ze er echt geen haast achter zetten. Wie weet krijgen we Titanfall gratis dan hier
Dat zou goed mogelijk zijn, ik mis m'n Kinect niet echt al heb ik m'n One wel aangesloten. Ik vind de meerwaarde straks wel fijn als ik verhuist ben, maar op m'n huidige kamer is de Kinect ''waardeloos''.
De One is veel-en-veel te duur. De reden waarom dat mensen overstappen is gewoon heel simpel. 100,- euro goedkoper en de betere kwaliteit van de twee. Als Microsoft nu onder de PS4 prijs was gaan zitten en dat, tot nu toe, waardeloze Kinect eruit hadden gehaald had hier minder verdeeldheid ontstaan. EDIT Natuurlijk is bovenstaande ietwat kort door de bocht. Mensen kiezen ook een platform waar voor hun de leukste games op uitkomen
X1 kan 1080p 60fps draaien kijk naar Forza 5. En eventueel naar Need for speed Rivals 1080p maar 30 fps. De ontwikkelaars moeten er wel tijd voornemen en volgens mij gebeurd dat amper.
Mja...het is een beetje ja en nee voor mij nog. Want het zou gewoon een hele verstandige beslissing zijn, aangezien er echt geen meerwaarde is aan de Xbox One tov de PS4...niet genoeg. In april komt ook echt pas de eerste kinect game. Aan de andere kant is MS denk ik ook weer koppig genoeg om helemaal niets te veranderen..dus geen Kinectloze X1 en ook geen prijsverlaging. Maar toch...qua sales loopt hij aardig achter op PS4 toch? Als je daar naar kijkt..zou je denken dat MS wel wat gaat doen..... Ik begrijp de beslissing ook steeds meer. Het is dat ik de games lineup van X1 gewoon echt boeiender vind dan de PS4 en het feit dat merendeel van mijn vrienden en broer naar Xbox One over zijn gestapt of gaan overstappen...anders had mijn beslissing wellicht ook anders geweest. Vraag ik me ook steeds meer af. Hij staat gepland voor later dit jaar...maar Dragon Age ook en Lords of the Fallen ook en Shado of Mordor ook. Allemaal zijn ze (deels) RPG, no way dat ze allemaal komen.
Was die zelfde studio ook niet bezig met Cyberpunk nog wat... dat klinkt voor mij veel interessanter, maar als die game nog zolang op zich laat wachten (Witcher) dan zou je verwachten dat ze misschien de reso nog wel upgraden.