1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wow gaan ze luisteren wat mensen willen, nu het al bijna te laat is! 8)8) Want tja laten we eerlijk zijn ze hebben nu wel de reactie op de DRM Box gezien van veel mensen (gamers), nu zullen ze wel terug moeten kruipen. Dit hadden ze al maanden kunnen lezen op de interwebs.... niemand zit erop te wachten. Net als die Kinect... maar ja MS staat al bekend om het niet luisteren naar de consument. ;)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ik ben echt benieuwd of Microsoft de hele rommel nog terug gaat draaien door al de commotie, ik hoop het echt :eek:
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik hoop het samen met je. Maar ben bang dat het kwaad al geschied is en dat krijg je dus als een bedrijf niet naar de consument luistert of een beetje onderzoek doet.
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me vooral nu opvalt is dat we maandag vele dingen hebben gehoord over de XboxOne, maar na maandag is het qua nieuws of meldingen na zo'n dag wel ERG stil op de XBW FrontPage... Andere sites pronken met de voordelen boven die van van de xboxOne. Waar blijven de pro's van de xboxOne over die van de ps4? Ahum..
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  5. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ff wat comic relief



    Van de Dark Sorcerer wordt dus geen game gemaakt, maar is een tech demo als test voor upcoming project. Met andere woorden, dit zegt niks over de komende game, behalve over wat ze in engine kunnen. Maar vind het wel tof gemaakt en ook wel grappig
    Zit net ook te denken, ze hadden geen enkele first party on stage dit keer?? Alleen third party ala destiny, AC IV (die niks zei) en indies, vreemd tbh.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Sony heeft gisteren best een klap uitgedeeld aan MS, ik denk dat ze bewust evt. first party hebben binnen gehouden.

    Sony wist dat ze gisteren met een aantal woorden de show konden stelen, waarom zou je dan met evt first party nog er extra bij staan?
    Sony weet dat ze goud in handen hebben met first party en ik denk dat ze die echt pas in hadden gezet als MS echt met een top show kwam.

    Filmpjes inschieten kan iedereen (zie Halo) maar dat kun je ook van Uncharted.
    Nu hebben ze een relatief eenvoudig programma toch de show gestolen en dan niet eens met games..
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Peter Moore is toch van EA? :)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja en? :confused:
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat je het over MS hebt?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee ik heb het over EA en over MS de laatste zin gaat over MS (Kinect) misschien wat verwarrend op de vroege morgen maar het eerste gedeelte gaat over EA tot aan "Net als die..." ;) Want ook EA heeft nu de reactie op de Xbone kunnen zien en dat gamers er niet blij mee zijn.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Waren de afmetingen van de boxen al gepost?


    XB1: 34.3 x 26.3 x 8
    PS4: 30.5 x 27.5 x 5.3

    For reference:
    PS3 Slim: 29 x 29 x 6.5

    XBONE 7,200 cm cube
    PS4 4,400 cm cube

    XBONE in total volume is ~63% larger than PS4.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit bij de PS4 ook de voeding in de console?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Komt er nou een vette rpg bij laumch
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup.
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Microsoft zal nu wel iets gaan doen, om gamers weer terug te halen. Ik vind Microsoft een iets sterkere line-up hebben en hebben goede deals gesloten met third-party developers door (timed) exclusives binnen te halen. Ik stond er zelfs van te kijken dat Kingdom Hearts naar de Xbone komt.

    Ikzelf ben wel iets meer geneigd om met de PS4 te starten. Goede prijs, weinig poespas en ook toffe games. Maar dat ze beide in huis komen is wel zeker.

    Waar ik nog wel benieuwd naar ben hoe het zit met Xbox Live vs. PSN. Op dit moment is het qua online gaming Xbox Live echt stukken beter. Ik ben benieuwd hoe PSN op de PS4 gaat worden, want op de PS3 vind ik het echt dramatisch.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Verrassende uitslag van de Poll. Op een XBW forum gaat bijna de helft naar de PS4. Dan doet Microsoft toch echt iets niet goed....
     
  20. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit moeten al die mensen zijn die overgaan op ps4:
    [​IMG]

    zelf gemaakt :D
     

Deel Deze Pagina