De controller is wel fijner dan van de PS4, maar de meeste punten van je kloppen wel. Voor mij is de Xbox One eventueel alleen interessant als Halo en Gears wat gaan worden omdat dat gewoon mijn favo games zijn op de console. Verder zal het aan m'n reet roesten en al die extra functies/mogelijkheden boeien mij niet. En Kinect, tja... weg met die troep! Voegt voor mij niks toe.
Dat is ook echt een domme game om in een demo pod te doen, ik moest thuis op de PS4 ook heel goed kijken om verschil te ontdekken met de 360 versie van fifa14 Daar hadden ze natuurlijk gewoon Battlefield of Ryse ofzo in moeten drukken iets met mooie plaatjes
Wat mag niet? Zijn die demopods al inclusief games en kun je daar niks mee doen? ik dacht altijd dat daar gewoon een console in zat of heeft een uitgever (in dit geval EA) betaald om in de demo pods te zitten ofzo? Zitten daar contracten aan vast?
het is geen demopod, het is een uitgepakte Xbone waar zelf een game is in gedaan. En je mag maar een game van 9jaar rating erin zetten
Ah zo. In de MM hier draaien wel continue Battlefield trailers op de schermen aan de muur, maar die zullen wel een andere rating hebben dan zeker
Dat lees je inderdaad vaak; maar er zijn me toch een reeks vette spellen te spelen op de Vita; daar kan ik nog jaren mee vooruit. Misschien iets verder kijken dan je neus lang is Big K. Ik heb alle handhelds gehad, en de Vita is de eerste waar ik echt serieus van geniet. Echt een top apparaat.
jawel want als je PS+ hebt hoef je er nooit wat voor te kopen, elke maand gratis games die nog niemand gespeeld heeft want niemand had zo'n ding of kocht er games voor
Zeker wel awesome, ik ben er ook heel blij mee. Had ik veel eerder moeten kopen. Het enige nadeel is het vasthouden, dat had wat comfortabeler mogen zijn. Maar daar zijn grips voor begreep ik. Ik ben hooked!
Ja, ik zag 'm. Kost een tientje, alleen associeer ik dat merk met troep zoals Trust. Maar misschien haal ik 'm.